Agora: Zmiany w strukturze Pionu Internet
- Bożena Jaskowska,
- 03.11.2008, godz. 09:12
W strukurze działu marketingu Pionu Internet powstały działy promocji oraz badań i analiz. Nowe funkcje objęli: Anna Ałaszkiewicz oraz Arkadiusz Kustra.
Działem promocji w zmienionej strukturze organizacyjnej działu marketingu Pionu Internet Agory od 3 listopada kieruje Anna Ałaszkiewicz. Dotychczas (od marca 2008) pełniła ona funkcję zastępcy dyrektora marketingu Pionu Internet.
Anna Ałaszkiewicz
Arkadiusz Kustra
Dotychczasowy szef Działu Marketingu Dominik Kaznowski odszedł z Agory. Będzie on kontynuować karierę jako prezes doradczej firmy Xevin Consulting. Zarządzanie i tworzenie strategii biznesowych w nowych mediach (głównie w internecie i kanałach mobilnych)oraz usługi w zakresie audytów działalności internetowej i tworzenia strategii mediowych w sieci to najważniejsze obszary działalności Xevin Consulting.