Every year, collectors and enthusiasts wonder what Products Rolex will launch, and the extra months of speculation have only magnified the process this year. New are always exciting, but it seems to be forgotten that the brand also discontinues a few models each year - and the most important tend to be those that are removed from the catalogue.

Agora: Dziś nowy cennik, a w planach nowe serwisy

Agora wprowadza nowy cennik internetowych produktów reklamowych, który uwzględnia 82 marki spółki. Liczba ta ma się wkrótce zwiększyć - w ciągu kilku najbliższych lat spółka chce przenieść do sieci również wszystkie swoje tytuły papierowe.

Nowe oferty reklamowe serwisów podzielono na kategorie "premium", "medium", "standard" oraz "ekonomiczna". Każda z nich pozwala na dotarcie do innych odbiorców. Najszerszą, a zarazem najtańszą jest linia ekonomiczna, natomiast najbardziej prestiżową oferta premium.

Wzrosły ceny reklam inwazyjnych, jak toplayery i reklamy scrollowane, a ceny niektórych produktów - spadły. - "Zmiany w cenniku dotyczą nie tylko cen reklam, ale przede wszystkim związane są z uporządkowaniem marek i serwisów które tworzymy. Zapewnienie reklamie zasięgu to dzisiaj za mało, najważniejsza jest skuteczność, a tę możemy zwiększać dokładnie docierając z przekazem do danej grupy celowej - stąd koncepcja precyzyjnego wydzielenia linii tematycznych w naszym cenniku" - mówi Przemysław Bartkowiak, dyrektor sprzedaży w Internecie Agory.

ofercie internetowej Agory znajdują się 82 marki internetowe. Dział sprzedaży Pionu Internet Agory odpowiedzialny jest również za sprzedaż produktów reklamowych m.in. w portalu MSN.pl, playerze WinAmp oraz serwisach społecznościowych Photoblog.pl i Bebo.Gazeta.pl. Klienci mogą również skorzystać z możliwości reklamy głosowej w telefonii komórkowej 36,6.

Jak podaje magazyn "Marketing & More", Agora chce wzmacniać swoje projekty internetowe (dziś dysponuje m.in. portalem Gazeta.pl i serwisami tematycznymi), a w ciągu kilku najbliższych lat chce przenieść do sieci wszystkie swoje tytuły papierowe.

Związane jest to ze spadkiem sprzedaży "Gazety Wyborczej" oraz tym, że na warszawskiej GPW akcje Agory notują jedne z największych spadków. Zysk netto spółki w trzecim kwartale tego roku wyniósł niespełna 14 mln zł, przy ponad 26 mln zł w analogicznym okresie 2007 r.