Adkontekst w sieci SmartContext
- Artur Małek,
- 18.05.2009, godz. 19:26
Sieci reklamy kontekstowej Adkontekst oraz należąca do ARBOinteractive SmartContext podpisały umowę o współpracy. Na mocy porozumienia serwisy współpracujące z siecią SmartContext zyskują możliwość emisji reklam kilku tysięcy klientów Adkontekstu.
Zgodnie z porozumieniem w pierwszym etapie w sieci SmartContext emitowane są reklamy śródtekstowe pochodzące z całej bazy Adkontekstu. Na witrynach współpracujących z SmartContext reklamy te będą prezentowane z zachowaniem brandingu tej sieci. Reklamodawcy Adkontekstu zachowują pełną kontrolę nad miejscem emisji swoich reklam (zarówno na poziomie kategorii, jak i poszczególnych domen).
Wspólna inicjatywa pozwoliła zwiększyć zasięg oraz potencjał odsłonowy obu sieci - reklama intertekstowa emitowana na serwisach Adkontekst i ARBOinteractive umożliwia reklamodawcom dotarcie do ponad 11,5 milionów internautów.
"Połączony potencjał Adkontekstu i SmartContextu wraz z szeroką gamą produktów reklamowych daje nam narzędzia do realizowania zarówno kampanii sprzedażowych docierających do konkretnych grup, jak i szerokich kampanii zasięgowych"$ - komentuje Artur Banach, Prezes Zarządu NetSprint.pl.