Every year, collectors and enthusiasts wonder what Products Rolex will launch, and the extra months of speculation have only magnified the process this year. New are always exciting, but it seems to be forgotten that the brand also discontinues a few models each year - and the most important tend to be those that are removed from the catalogue.

7 dni z IDG.pl - odcinek 63 (26.01.2007)

"7 dni z IDG.pl" to cotygodniowy program, w którym przedstawiamy najciekawsze wydarzenia z branży IT, które miały miejsce podczas minionego tygodnia. W programie znajdziecie informacje dotyczące nowości sprzętowych, imprez targowych oraz debiutujących gier, zarówno w Polsce, jak i na świecie. Zapraszamy!

Uniwersytet Nowej Południowej Walii, gościł w tym roku imprezę o nazwie LinuxConf Australia. Po raz pierwszy była to impreza otwarta dla wszystkich. Ludzie z całymi rodzinami przychodzili na spotkania, by na własne oczy przekonać się czym tak naprawdę jest społeczność open-source'owa. Niewątpliwie największe zainteresowanie budził projekt "One Laptop Per Child" czyli jeden komputer dla każdego dziecka.

Kierowcy wybranych modeli samochodów Nissana w Japonii mogą dzięki zintegrowanemu systemowi współpracującego z nawigacją satelitarną śledzić w Internecie, ile benzyny spalili jeżdżąc samochodem. Mogą również rywalizować ze sobą o miano króla ekonomicznej jazdy.

Dolina Krzemowa, miejsce, gdzie dzieją się rzeczy najważniejsze dla branży IT, szykuje się do porzucenia ograniczeń związanych z łącznością kablową. Jeżeli w projekty uda się wciągnąć większość małych miasteczek i hrabstw - ponad 1500 mil kwadratowych terenu zostanie pokryte siecią WiMax i wspierającymi ją innymi technologiami bezprzewodowymi.

Japoński operator komórkowy Willcom zaprezentował w tym tygodniu szereg nowych urządzeń działających z nadawanym przez niego sygnałem PHS. PHS to alternatywny dla GSM system cyfrowej telefonii komórkowej, popularny w krajach azjatyckich.

Telefonia komórkowa, biznesowa wersja komunikatora, przejęcia innych firm, ekspansja zagraniczna to niektóre z projektów, które zamierza zrealizować Gadu-Gadu za pieniądze pozyskane z giełdy. Spółka liczy na 75 mln zł. O szczegóły zapytaliśmy Krzysztofa Szalwę, członka zarządu spółki.

Konferencja Internet Standard "Klienci 2.0 > FMCG > jak pozyskać, utrzymać i zmonetaryzować e-klienta?" to dwudniowe spotkanie, podczas którego poruszane były kwestie, jak najlepiej wykorzystać potencjał internetu do działań reklamowych i sprzedażowych produktów.