Every year, collectors and enthusiasts wonder what Products Rolex will launch, and the extra months of speculation have only magnified the process this year. New are always exciting, but it seems to be forgotten that the brand also discontinues a few models each year - and the most important tend to be those that are removed from the catalogue.

375 tys. USD za prawo do nieznanej marki?

Polska firma AAA Investment Sp. z o.o. za prawa do wprowadzenia i dystrybucji marki Luvoo.com na polskim rynku zapłaciła 375 tys. USD. Luvoo.com to zarejestrowany w USA serwis randkowy, który zarabia na opłatach abonamentowych od użytkowników. Wahają się one od 13 do 30 USD miesięcznie.

W ramach umowy AAA Investment Sp. z o. o. zobowiązało się do marketingu marki Luvoo.com na polskim rynku oraz pobierania opłat od użytkowników. O ich wysokości ma decydować wyłącznie polska firma. AAA Investment zobowiązało się płacić Luvoo.com procent od miesięcznych przychodów generowanych z opłat abonamentowych. Amerykański Luvoo.com będzie zajmować się przede wszystkim techniczną stroną przedsięwzięcia - utrzymaniem polskiej wersji serwisu na swoich serwerach.

Luvoo.com jest rozwijającą się firmą na rynku randkowych serwisów online w USA, gdzie głównymi graczami są witryny Match.com oraz American Singles. Luvoo.com zdobywa swoją popularność dzięki agresywnym kampaniom reklamowym oraz współpracy z popularnymi aktorami i piosenkarzami. Twarzą serwisu jest Carmen Electra, była aktorka serialu Słoneczny Patrol, która wystąpiła m. in. w reklamach telewizyjnych Luvoo.com.

Na polskim rynku serwisów randkowych jest już kilku poważnych graczy, takich jak ilove.pl, single.pl czy sympatia.pl.

Do tej pory nie udało nam się skontaktować z firmą AAA Investment sp. z o. o., która nie posiada własnej strony internetowej. Domena luvoo.pl, jest zarezerwowana. Nie wiadomo, kiedy ukaże się polska wersja serwisu.

Informacja o wejściu Luvoo.com do Polski, została zamieszczona w serwisie Yahoo Finance.

Rozmawiamy z Panem Jakubem Zającem, dyrektorem ds. marketingu Luvoo.pl

Kiedy możemy się spodziewać premiery serwisu?

Planujemy rozpoczęcie działalności na terenie Polski w ciągu najbliższego miesiąca.

Jakie są atuty Luvoo.com na dość już konkurencyjnym rynku serwisów randkowych w Polsce?

Głównym atutem serwisu Luvoo jest fakt, iż ma on charakter globalny i za jego pomocą można nawiązać znajomość z ludźmi, nie tylko z Polski. Staramy się o użytkowników z krajów bardziej egzotycznych, obecnie jesteśmy w trakcie kupowania praw na Chiny. Wiemy również, że w krótkim czasie Luvoo.com będzie mieć przedstawicielstwa w Singapurze oraz Meksyku.

Czy zamierzacie, tak jak amerykańska wersja serwisu, nawiązać współpracę promocyjną ze znanymi osobami, jak aktorzy czy piosenkarze?

Rozważamy możliwość wykorzystania wizerunku zarówno polskich jak i amerykańskich gwiazd, a także zastosowania ich jednocześnie. Jednak na dzień dzisiejszy naszym asem pozostaje Carmen Electra.

Dlaczego zdecydowaliście się zapłacić tak wysoką kwotę, a nie na przykład stworzyć od podstaw nowy polski serwis?

AAA Investment uważa, że Luvoo ma szansę zostać największym tego typu serwisem na świecie, poprzez stworzenie możliwości nawiązania przyjaźni z ludźmi z całego świata, a nie tylko z Polski. Przyjaciela możemy znaleźć przecież wszędzie, szczególnie w dzisiejszych czasach dynamicznej globalizacji. Myślimy, że kontakt z przyjacielem z USA czy Singapuru, może być dużą frajdą, a ewentualna podróż i spotkanie, może stać się niezapomnianym przeżyciem.

Bardzo ważnym aspektem przemawiającym za stworzeniem polskiego serwisu Luvoo są także usługi jakie oferuje. Uważamy, że są to dobre i świeże rozwiązania, które zdecydowanie zwiększają jego atrakcyjność. My chcemy wejść na rynek z nowym, otwartym na świat pomysłem, wykorzystując przy tym magię Hollywood i jego gwiazd. Spodziewamy się sukcesu w tysiącach nowo skojarzonych, szczęśliwych par, czy nowych interesujących przyjaźni.

Naszym zdaniem stworzony od podstaw, podobny i wyłącznie polski serwis tego typu miałby małe szanse przebicia się na krajowym rynku.

Aktualizacja: 17 lipca 2006 10:11

Artykuł został wzbogacony o wywiad z Panem Jakubem Zającem, dyrektorem ds. marketingu Luvoo.pl.