SKUTECZNA SPRZEDAŻ
DZIĘKI ONLINE

E-commerce Standard to konferencja z najdłuższą,14-letnią tradycją na rynku poświęcona skutecznej sprzedaży produktów i usług przez Internet.
To jedno z ważniejszych wydarzeń na polskim rynku oraz unikalna przestrzeń do czerpania inspiracji i nawiązywania nowych kontaktów biznesowych.

Program konferencji jest gwarancją intensywnej wymiany doświadczeń i poznania wielu perspektyw. W gronie prelegentów gościmy przedstawicieli dużych i średnich firm, którzy podzielą się najlepszymi praktykami w trakcie prezentacji oraz paneli dyskusyjnych, a także ekspertów, którzy poprowadzą interaktywne warsztaty w mniejszych grupach podczas równoległych sesji. Po pierwszym dniu zapraszamy Państwa do udziału w wieczornym networkingu, który będzie okazją do pogłębienia rozmów w mniej oficjalnej atmosferze. To wszystko w przestrzeniach z przepięknym, panoramicznym widokiem na Wisłę.

KILKANAŚCIE
CASE STUDIES

INTERAKTYWNE
WARSZTATY

KADRA
ZARZĄDZAJĄCA

14 LAT
DOŚWIADCZENIA

WIECZORNY
NETWORKING

PRAKTYCZNE DOŚWIADCZENIA Z FIRM:

W GRONIE PRELEGENTÓW M.IN.

Maja Biniewicz

Chief Business Officer, K2 Precise

Szymon Bujalski

E-commerce Director, Member of the Board, Empik Group;, CEO, Empik Ventures; CEO, livro.pl

Rafał Cheliński

Kierownik Działu Kanałów Samoobsługowych, Polkomtel

Szymon Ciach

Associate, Kancelaria SSW Pragmatic Solutions

Justyna Dziegieć

Chief Digital Officer, Burda Media Polska

Piotr Frankowski

Dyrektor E-commerce, DUKA

Jakub Gierszyński

E-commerce and Marketing Director, Inter Cars

Bartosz Jabłoński

Director of E-commerce Platform & Innovations, Tally Weijl

Michał Jaworski

Dyrektor E-commerce, Rainbow Tours

Kamil Jodełko

Business Project Manager, Sephora Polska

Jacek Kinecki

Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Przelewy24

Piotr Krzeszowiak

Managing Partner, Envolved Polska

Maciej Musioł

Commercial Director, Adform

Bożena Nawara-Borek

E-commerce Manager Europe/CEEMEA, Swarovski

Małgorzata Olszewska

Head of E-commerce / Digital Transformation Consultant, Szumisie

Jacek Popko

Chief of Consulting, RST Software Masters

Małgorzata Radkiewicz

E-commerce Director / E-commerce Strategist, Sferis.pl

Daniel Rogiński

Vice President, Drogerie Natura

Michał Sacha

Dyrektor Marketingu, Digital, IT, E-commerce i Usług Finansowych, Carrefour

Michał Skarżyński

Head of e-Commerce, Etam & Undiz Poland

Adam Skręt

Dyrektor Digital i Performance Marketing, Orange Polska

Maja Smolarek

Senior Platform Solutions Specialist, Subject Matter Expert DSP, Adform

Piotr Studziński-Raczyński

Starszy Specjalista ds. DNS, Rejestr domeny .pl, NASK

Tomasz Szladowski

Specjalista ds. Marketingu, Rejestr domeny .pl, NASK

Artur Śpiewak

CTO, Artgeist

Mateusz Waligórski

Deputy Director of the Digital Solitions Office, PWPW

Łukasz Węgrzyn

Partner, Head of Technology Team, SSW Pragmatic Solutions

Karol Wyszyński

CEO, Los Videos

Wojciech Zięba

E-commerce & Omnichannel Director, Decathlon

Maciej Żyto

E-commerce Director, Douglas

PROGRAM KONFERENCJI

DZIEŃ I - 8 października 8 października 2019
08.30–09.00

Rejestracja uczestników, poranna kawa i networking.

09.00–09.10

Powitanie uczestników, otwarcie konferencji.

09.10–10.00

Spojrzenie praktyków: Kierunki rozwoju e-commerce, trendy i wyzwania.

DYSKUSJA PANELOWA

Szymon Bujalski Szymon Bujalski, E-commerce Director, Member of the Board, Empik Group;, CEO, Empik Ventures; CEO, livro.pl
Piotr Frankowski Piotr Frankowski, Dyrektor E-commerce, DUKA
Daniel Rogiński Daniel Rogiński, Vice President, Drogerie Natura
Mateusz Waligórski Mateusz Waligórski, Deputy Director of the Digital Solitions Office, PWPW
Wojciech Zięba Wojciech Zięba, E-commerce & Omnichannel Director, Decathlon
Moderator
Jakub Gierszyński Jakub Gierszyński, E-commerce and Marketing Director, Inter Cars
10.00–10.30

Personalnie o personalizacji.

CASE STUDY Tally Weijl

Bartosz Jabłoński Bartosz Jabłoński, Director of E-commerce Platform & Innovations, Tally Weijl
10.30–11.00

Jak budować obecność marki premium na platformach typu marketplace - w dobie ich rosnącej popularności.

CASE STUDY Swarovski 

W 2018 roku sprzedaż na marketplace’ach, stanowiła już 52% globalnej sprzedaży on-line. Wartość zamówień na 100 najwiekszych markeplace’ach osiągnęła zawrotną kwotę, prawie 2 trilionów dolarów, a w Chinach, Tmall and JD.com odpowiadają za 86% lokalnej sprzedaży on-line. Podczas mojej prelekcji opowiem, w jaki sposób marki premium mogą i powinny budować strategię obecności na platformach typu marketplace, w dobie zmieniających się zachowań konsumenckich. Odpowiem również na pytanie, czy są skazane na współpracę tylko z liderami rynku, jak chiński Tmall, globalny Amazon czy lokalne Allegro, a także w jaki sposób powinny chronić swój wizerunek na tych platformach. Podzielę się również własnymi doświadczeniami, z perspktywy marki Swarovski, współpracującej ze wspomnianymi, największymi graczami na rynku e-commerce.

Bożena Nawara-Borek Bożena Nawara-Borek, E-commerce Manager Europe/CEEMEA, Swarovski
11.00–11.20

Rozwój projektów e-commerce w dużych organizacjach.

CASE STUDY Sferis.pl 

Mimo, że e-commerce wydaje się nieuniknionym kierunkiem rozwoju dla każdej niemal organizacji, jego zaszczepienie w ekosystemie firmy bywa często wyzwaniem trudniejszym, niż początkowo można było przypuszczać. Wypłynięcie na szerokie wody Internetu przynosi ogromne korzyści, których osiągnięcie jest jednak okupione koniecznością stawienia czoła przeszkodom nieznanym z działania w tradycyjnych gałęziach handlu. Od rozwiązań legislacyjnych, przez konflikt interesów klientów B2B i B2C, skomplikowane modele obsługi logistycznej po walkę z konkurencją - każdy z tych obszarów wymaga dokładnej (i ciągłej!) analizy, jeżeli chcemy zachować rentowność biznesu i zapewnić jego harmonijny rozwój. Na przykładzie rozwiązań polskich i brytyjskich opowiem o kluczowych elementach, na które należy zwrócić uwagę podczas planowania wdrożenia lub rozwoju e-commerce'u w firmie; przedstawię również najważniejsze KPI do monitorowania oraz opowiem o narzędziach usprawniających pracę kierownika tego typu projektu.

Małgorzata Radkiewicz Małgorzata Radkiewicz, E-commerce Director / E-commerce Strategist, Sferis.pl
11.20–11.50

Przerwa na kawę, networking.

11.50–12.20

Strategie wsparcia sprzedaży online / omnichannel. Współpraca producentów ze sklepami internetowymi.

Wsparcie sprzedaży to nie tylko promocje cenowe. Współpraca na linii producent – sklep internetowy powinna być budowana w oparciu o kilka filarów – działania trade'owe, marketingowe, przemyślane procesy back office, planowanie zasobów, transparentne raportowanie wyników. Z prelekcji dowiemy się jak i w oparciu o jakie narzędzia planować współpracę, definiować wspólne cele i ambicje, ale również jak w przemyślany sposób inwestować w rozwój klienta.

Justyna Dziegieć Justyna Dziegieć, Chief Digital Officer, Burda Media Polska
12.20–12.40

Udany biznes - historia sukcesu z pierwszej ręki.

CASE STUDY

Od start-upu do lidera rynku – podczas prelekcji powiem o początkach marki, współtworzeniu segmentu e-płatności w Polsce, o budowaniu firmy, zdobywaniu pozycji lidera, ciągłym rozwoju i dążeniu do dostarczania partnerom najlepszych i najbezpieczniejszych rozwiązań technologicznych.

Jacek Kinecki Jacek Kinecki, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Przelewy24
12.40–13.10

Zarządzanie churn w e-commerce spożywczym.

CASE STUDY Carrefour 

Carrefour Polska jest wśród rynków europejskich liderem utrzymywania klienta. Podczas prelekcji powiemy o tym, co najlepiej działa w obszarze walki z churnem. Poruszymy zagadnienia proaktywnej walki z churnem, m.in. o wpływie customer experience, zarządzaniu satysfakcją, personalizacji i podejściu omnichannel. Podzielimy się też doświadczeniami z reaktywnej walki z churnem opowiadając, jak na bazie segmentacji konsumentów można w czasie rzeczywistym reagować na zagrożenie utratą klienta.

Maja Biniewicz Maja Biniewicz, Chief Business Officer, K2 Precise
Michał Sacha Michał Sacha, Dyrektor Marketingu, Digital, IT, E-commerce i Usług Finansowych, Carrefour
13.10–14.00

Lunch, networking.

14.00–14.30

Jak analityka i modele atrybucji zwiększyły ROAS o 100%.

CASE STUDY R.pl

Jak analityka i modele atrybucji zwiększyły ROAS o 100%. Każdy e-commerce zadaje sobie pytanie, gdzie i ile wydać pieniędzy, aby uzyskać największy efekt sprzedażowy. Model atrybucji oparty na ostatnim kliknięciu od dawna się nie sprawdza. Rainbow stanął przed wyzwaniem uzyskania skokowego wzrostu rentowności i sprzedaży przez serwis R.pl. Pokażę naszą drogę do wyznaczenia optymalnego modelu atrybucji oraz wpływ analityki i statystyki na codzienne zarządzanie wielomilionowym budżetem mediowym. Działania te zostały nagrodzone srebrnym Effie w 2018 r.

Michał Jaworski Michał Jaworski, Dyrektor E-commerce, Rainbow Tours
14.30–14.50

Porwanie domeny internetowej – jak temu zapobiec?

Podczas prezentacji opowiemy o przykładach porwania domen internetowych dużych, znanych przedsiębiorstw i konsekwencjach jakie te zdarzenia za sobą niosły. Pokażemy sposób jak zabezpieczyć swoją domenę internetową i zadbać o ochronę strategicznych elementów biznesu.

Piotr Studziński-Raczyński Piotr Studziński-Raczyński, Starszy Specjalista ds. DNS, Rejestr domeny .pl, NASK
Tomasz Szladowski Tomasz Szladowski, Specjalista ds. Marketingu, Rejestr domeny .pl, NASK
14.50–15.10

Dane. Czas. Kontekst. Kultura.

CASE STUDY Orange Polska

Jakie są kluczowe czynniki sukcesu w sprzedaży internetowej? Po pierwsze dane – właściwe wdrożenie i wykorzystanie analityki jest podstawą do pozyskania najlepszych prospektów. Po drugie skuteczny proces sprzedażowy, który zaczyna się od błyskawicznego załadowania strony. Po trzecie kontekst interakcji klienta i odpowiednie dostosowanie działań i rekomendacji. Po czwarte – najważniejsze, kultura pracy zespołu, która będzie decydować o tym czy dobre wyniki będą utrzymanie w długim horyzoncie czasowym. Podczas prelekcji przedstawię studium przypadku z transformacji działu e-commerce w Orange Polska.

Adam Skręt Adam Skręt, Dyrektor Digital i Performance Marketing, Orange Polska
15.10–15.30

Optymalizacja procesów oraz wykorzystanie testów A/B do poprawy funkcjonowanie e-commerce.

CASE STUDY: Polkomtel

Doskonałość operacyjna – opowiem o zmianach przy wdrażaniu i zmienianiu procesów. O testach A/B, które nie tylko wpływają na funkcjonowanie strony, ale np. na leady czy poziom zwrotów. Na koniec powiem kilka słów jak możemy się starać zmienić kulturę organizacyjną.

Rafał Cheliński Rafał Cheliński, Kierownik Działu Kanałów Samoobsługowych, Polkomtel
15.30–15.50

Przerwa na kawę, networking.

15.50–16.20

Jak skalować biznes e-commerce.

Jacek Popko Jacek Popko, Chief of Consulting, RST Software Masters
Artur Śpiewak Artur Śpiewak, CTO, Artgeist
16.20–16.50

Idealny model atrybucji w e-commerce – czy coś takiego w ogóle istnieje.

CASE STUDY Etam & Undiz Poland

Jakościowy ruch na stronie internerowej jest warunkiem koniecznym do tego aby e-commerce mógł rozwijać się i sprzedawać. Wokół nas jest nieskończona liczba ofert nowych możliwości pozyskania takiego ruchu, z których każdy niby ma być idealnie dopasowany do naszego e-commercu. Kiedy widzimy taką ofertę, zastanawiamy się czy faktycznie nowy ruch przyczyni się do wzrostu sprzedaży w naszym sklepie, czy raczej będą to nakłady wyrzucone w błoto? Na pomoc w odpowiedzi na te pytania przychodzą e-commerce’owe modele atrybucji. Dobrze przemyślane i dopasowane pozwalają skutecznie ocenić  ruch i odsiać te źródła, które nie pomagają nam rozwijać biznesu. Ale czy istnieje jakiś uniwersalny/idealny model atrybucji dla e-commerce, który mogłby być doskonałym narzędziem każdej osoby odpowiedzialnej za biznes e-commerce’owy? Zastanowimy się nad tym podczas mojego wystąpienia.

Michał Skarżyński Michał Skarżyński, Head of e-Commerce, Etam & Undiz Poland
16.50–17.20

Chatboty: przemijająca moda czy narzędzia realnie wspierające biznes.

Minęły już ponad 3 lata od kiedy Facebook umożliwił developerom tworzenie chatbotów na FB Messenger. Od tego czasu mogliśmy zaobserwować prawdziwy wysyp tych rozwiązań. Praktycznie każda duża firma w Polsce posiadała lub posiada aktywnie działającego chatbota, który wspiera ją w procesach obsługi Klienta, sprzedaży oraz kampaniach marketingowych. Jednocześnie nie brak głosów, że są to tylko zabawki, które z prawdziwym AI nie mają wiele wspólnego. Jak obecnie wygląda ten rynek i czy możemy już mówić o tym, że chatboty wyszły z piaskownicy i przestają być tylko irytującymi narzędziami, które są z lubością wdrażane przez działy marketingu? Jaki wpływ na ten rynek może mieć pojawienie się asystenta Google w wersji polskiej? Na te i inne pytania odpowiem podczas prelekcji. 

Kamil Jodełko Kamil Jodełko, Business Project Manager, Sephora Polska
17.20–17.50

Struktura, praktyki oraz wpływ na organizację zespołu e-commerce.

Maciej Żyto Maciej Żyto, E-commerce Director, Douglas
DZIEŃ II - 9 października
08.30–09.00

Rejestracja, poranna kawa.

09.30–12.45

Interaktywne warsztaty - sesja poranna.

12.45–13.30

Lunch i networking.

13.30–16.45

Interaktywne warsztaty - sesja popołudniowa.

WARSZTAT 4 e-KPI, czyli jak strategicznie podejść do miar sukcesu w e-commerce.

Małgorzata Olszewska
Head of E-commerce / Digital Transformation Consultant
Szumisie

WARSZTAT 5 Jak programmatic pomaga zwiększyć efektywność kampanii reklamowych firm e-commerce.

Maciej Musioł
Commercial Director,
Adform

Maja Smolarek
Senior Platform Solutions Specialist,
Subject Matter Expert DSP,
Adform

WARSZTAT 6 Mapa Drogowa wdrożeń e-commerce, czyli o co zadbać od strony prawnej wdrażając projekt e-commerce.

Szymon Ciach
Associate at Technology Team
SSW Pragmatic Solutions

Łukasz Węgrzyn
Partner and Head of Technology Team 
SSW Pragmatic Solutions

Organizatorzy dołożą wszelkich starań, aby konferencja odbyła się zgodnie z prezentowanym programem, jednak zastrzega się możliwość częściowych zmian.
Za udział w konferencji E-commerce Standard uczestnicy otrzymają 20 punktów recertyfikacyjnych DIMAQ.

Do udziału szczególnie zapraszamy:

  • Prezesów, Kadry Zarządzającej sklepami internetowymi oraz firm sprzedających w kanale online
  • Dyrektorów, Managerów ds. ecommerce
  • Dyrektorów, Managerów marketingu, sprzedaży, wsparcia biznesu
  • Dyrektorów, Managerów ds. rozwoju biznesu i nowych technologii
  • Project i Brand Managerów wykorzystujących kanał online w sprzedaży swoich produktów

REKOMENDACJE UCZESTNIKÓW

 

RAPORT E-COMMERCE STANDARD 2018

To blisko 100 stron eksperckiej wiedzy, w raporcie znalazło się m.in. badanie rynku, wypowiedzi ekspertów, a także porównania ofert dla e-commerce. 

Pobierz raport

Zapisz się na: Raport E-commerce Standard 2018

ZOSTAŃ PARTNEREM
E-COMMERCE STANDARD

Udział w roli Partnera to wyjątkowa okazja do zaprezentowania doświadczeń oraz rozwiązań usprawniających e-commerce przed decydentami odpowiedzialnymi za realizację i wdrożenia.

Aby poznać szczegóły współpracy, zapraszamy do kontaktu.

Organizator

Partner złoty

Partnerzy srebrni

Wystawcy

Akredytacje

Patronat medialny

LOKALIZACJA

 

MSMERMAID CONFERENCE CENTER
ul. Wioślarska 8/1,  Warszawa

Zapraszamy do przestrzeni z przepięknym, panoramicznym widokiem na Wisłę

REKOMENDOWANE NOCLEGI

 

Ibis Styles Warszawa Centrum

ul. Zagórna 1a

00-441 Warszawa

więcej informacji

Novotel Centrum

ul. Marszałkowska 94/98

Warszawa

więcej informacji

Motel One Warsaw-Chopin

Tamka 38, 00-355 Warszawa

Warszawa

więcej informacji

JESTEŚMY DO PAŃSTWA DYSPOZYCJI:



Aleksandra Zygarska
Tel. 662 287 872
Aleksandra_Zygarska@idg.com.pl

Klaudia Kałuska
Tel. 662 287 865
Klaudia_Kaluska@idg.com.pl

Kamil Sułkowski
Tel. 662 287 833
kamil_sulkowski@idg.com.pl

Włodzimierz Duszyk
Tel. 662 287 870
Wlodzimierz_Duszyk@idg.com.pl