Crowley: dla kogo VoIP?

Spółka Crowley Data Poland przygotowała nową ofertę dla klientów biznesowych. Operator postawił tym razem na rozwój usług związanych z telefonią internetową (VoIP).

Wykorzystanie technologii VoIP w portfolio usługowym Crowleya miało miejsce już kilka lat temu. Pierwsze implementacje telefonii internetowej nie okazały się jednak sukcesem. Jak podkreślają przedstawiciele Crowley Data Poland przyczyn tego stanu rzeczy należało upatrywać w niskiej jakości połączeń głosowych, częstym przerywaniem rozmów i relatywnie wysokich kosztach wdrożenia usługi. (posłuchaj wypowiedzi).

Obecnie Crowley postanowił kolejny raz przedstawić swoją propozycję z zakresu telefonii internetowej. Oferta skierowana jest na rynki biznesowe (zarówno klasy enterprise jak i SMB) oraz operatorskie (z tradycyjnym pominięciem klientów indywidualnych). Firma chciałaby, aby usługi związane z VoIP stały jednym z głównych źródeł przychodów spółki już w nadchodzącym, 2006 roku. Posłuchaj co na ten temat mówi Robert Idziak, dyrektor działu rozwiązań i produktów Crowley Data Poland.

Telefonia internetowa w wydaniu Crowleya to m.in. własna numeracja i ścisła współpraca międzyoperatorska (wraz z punktami styku - IP, DSS1, SS7). Firma wspiera także w pełni protokół SIP (Session Initiation Protocol). Oferowane usługi obejmują przekierowywanie połączeń, telekonferencje, call center, pocztę głosową, fax to e-mail, itp.

Spółka chce zdobyć rynek indywidualnym podejściem do klienta (zarówno w fazie projektowania modernizacji sieci jak i dostosowywania odpowiednika cennika). Połączenia VoIP mają charakteryzować się minimalnymi opóźnieniami pakietów, brakiem pogłosu i szumów. Standardowe opłaty za połączenia wahają się od 10 groszy za minutę (sieli lokalne) do 78 groszy za minutę (sieci komórkowe).

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.