Spam kosztuje, anty-spam się opłaca

Według badania IDC "Prawdziwy koszt spamu i wartość rozwiązań antyspamowych", spam stanowi stale rosnące zagrożenie dla produktywności. IDC ocenia, że spam to 32% wszystkich e-maili przesyłanych codziennie w Ameryce Północnej w 2003 roku. Jego liczba podwoiła się od 2001 roku. Rozwiązania anty-spamowe się opłacają – stwierdza ponadto IDC.

Wydarzenia
14 marca 2017

Media społecznościowe dynamicznie się rozwijają. Szczególnie najpopularniejsze portale jak Facebook, Instagram, Snapchat. Reguły, które...

Zarejestruj się
"Spam zatyka sieci, serwery, skrzynki pocztowe niechcianymi, agresywnymi treściami. Wpływ spamu na biznes stale rośnie" - stwierdził Mark Levitt, wiceprezes IDC. Jego zdaniem spam staje się obecnie głównym zagrożeniem dla produktywności przedsiębiorstw.

Negatywne oddziaływanie spamu jest wymierne, i to w ciężkich milionach dolarów, szczególnie w przypadku wielkich firm. Trzy czwarte ankietowanych przez IDC przedstawicieli kadry zarządzającej uważa, że problem spamu będzie narastał w ciągu najbliższych dwóch lat. Ponadto uważają oni, że prawne próby regulowania problemu nie przynoszą żadnego rezultatu. Opierając się na porównaniu kosztów rozwiązań antyspamowych i stratach wynikłych ze spamu IDC stwierdza, że inwestycje w rozwiązania antyspamowe uzyskują szybki zwrot.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.