100 stron najchętniej odwiedzanych w Polsce

Google opublikowało listę 100 najpopularniejszych stron internetowych w Polsce. W październiku 2010 r., Onet.pl miał 9 mln 900 tysięcy unikalnych użytkowników, wyprzedzając w zestawieniu Wirtualną Polskę i Allegro.

Wydarzenia
20 stycznia 2017

Kampania Adwords stała się nieodzownym elementem strategii marketingowej większości firm. W Google po prostu trzeba być. Jak zrobić to...

Zarejestruj się
Badanie Google opiera się na usłudze DoubleClick Ad Planner. Poza listą 1000 stron z największym ruchem na świecie, korporacja pokazuje też popularność serwisów w różnych krajach.

W polskim rankingu, interesujący jest wynik Facebooka, który odwiedziło 6 mln 100 tysiecy unikalnych użytkowników (6 miejsce) i ledwie 2,4 miliony NK. W dalszym ciągu, może jednak chodzić o zmianę domeny polskiego serwisu, który uzyskał dużo lepszy wynik w najnowszym badaniu Megapanel.

W dziesiątce znalazła się Mozilla (3,2 mln UU). Kolejni producenci popularni w naszym kraju to Microsoft (2,9 mln UU) i Adobe (1,8 mln UU).

10 najpopularniejszych stron w Polsce

1. Onet.pl, 9 mln 900 tysięcy UU, 2 700 000 000 PV

2. WP.pl, 9 mln 800 tysięcy UU, 1 900 000 000 PV

3. Allegro.pl, 9 mln UU, 4 000 000 000 PV

4. YouTube.com, 9 mln UU, 1 400 000 000 PV

5. Wikipedia.org, 6 mln 200 tysięcy UU, 170 000 000 PV

6. Facebook.com, 6 mln 100 tysięcy UU, 2 300 000 000 PV

7. Interia.pl, 5 mln 600 tysięcy UU, 600 000 000 PV

8. Gazeta.pl, 5 mln 600 tysięcy UU, 310 000 000 PV

9. o2.pl, 3 mln 200 tysięcy UU, 190 000 000 PV

10. Mozilla.com, 3 mln 200 tysiecy UU, 73 000 000 PV

Pełne wyniki badania są dostępne na stronie DoubleClick Ad Planner.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.