Pekao SA uruchomiło bankowość mobilną

Klienci Pekao24 zyskali dostęp do konta przez telefon komórkowy lub urządzenie mobilne z przeglądarką internetową.

Do swojego konta klient loguje się tak, jak do serwisu internetowego Pekao24 - loginem i hasłem maskowanym. Wystarczy uruchomić przeglądarkę internetową w telefonie komórkowym i wpisać adres m.pekao24.pl.

Autorem systemu bankowości mobilnej Pekao24 jest Bank Pekao SA - eksperci Banku z Pionu Informatyki i Pionu Bankowości Detalicznej przygotowali system od strony funkcjonalnej i aplikacyjnej. Interfejs graficzny przygotowała agencja interaktywna K2.

"Serwis mobilny jest naturalnym etapem rozwoju bankowości elektronicznej. Telefony komórkowe posiadają coraz więcej funkcji, są wyposażone w coraz lepsze wyświetlacze, a użytkownicy coraz częściej korzystają z Internetu przez telefon. Bankowość mobilna Pekao24 jest zatem odpowiedzią na zmieniający się styl życia i postęp technologiczny" - mówi Rafał Witczak, dyrektor w Departamencie Bankowości Elektronicznej Banku Pekao SA.

m-banking nad Wisłą
Na polskim rynku pojawiają się pierwsze projekty mobilnej bankowości. Banki korzystają z różnych rozwiązań i technologii. Czytaj więcej...
Jak podaje bank, nawigacja w serwisie jest intuicyjna i nieskomplikowana. Grafika systemu została ograniczona do minimum, przy jednoczesnym zachowaniu funkcjonalności oraz przyjaznego wyglądu portalu, dzięki czemu strony ładują się szybko. Główne menu serwisu mobilnego podzielone zostało na takie same sekcje tematyczne, jakie dostępne są w serwisie internetowym. Dodana została nowa sekcja "Kontakt", która umożliwia zamówienie rozmowy z konsultantem Banku poprzez formularz kontaktu.

Korzystanie z bankowości mobilnej Pekao24 jest bezpłatne. Klient ponosi jedynie koszty połączenia z Internetem wg taryfy operatora. Opłaty za operacje finansowe są takie same, jak za operacje zlecane w serwisie internetowym Pekao24 - informuje bank w komunikacie prasowym

Klienci Pekao mogą teraz za pośrednictwem telefonu komórkowego przez całą dobę realizować operacje finansowe, które nie wymagają dodatkowego zatwierdzenia: przeglądać produkty i historię, realizować przelewy zdefiniowane, realizować przelewy z rachunku karty, spłacać kartę, otwierać E-lok@ty, doładowywać zdefiniowane wcześniej konto w telefonie, zapłacić za eFakturę, przeglądać rachunki funduszy inwestycyjnych.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.