Zobacz również: Jesteśmy na Facebook'uJesteśmy na GoldenLine!Jesteśmy na Twitterze!Oglądaj nas na YouTube!

Program konferencji


Dzień 1 (13 grudnia 2010 r.)
09:15–09:30
Powitanie. Otwarcie pierwszego dnia konferencji
 Agnieszka ŚwitkowskaAgnieszka Świtkowska, wydawca, Internet Standard
 Dariusz SokołowskiDariusz Sokołowski, online business development director, Internet Standard

Blok: Raport Internet Standard Social Media 2010
09:30–09:45
Social Media 2010
- Kto używa serwisów społecznościowych w Polsce?
- Wyniki finansowe serwisów i wyceny serwisów
- Zestawienie oglądalności najważniejszych witryn

 Michał GrzechowiakMichał Grzechowiak, dziennikarz, Internet Standard

09:45–10:00
Interaktywność precyzyjnie zmierzona, czyli obraz najpopularniejszych polskich FanPages na Facebooku
Wynik badań uwzględniających aktywności prowadzonych profil i fanów w okresie ostatnich 3 miesięcy, wykonanych z wykorzystaniem narzędzia FanPage Trender
- badanie uwzględnia najpopularniejsze profile z kategorii tematycznych: FMCG; Telekomunikacja; Odzież i akcesoria; Media; Sklepy internetowe; Sport i sportowcy; NGOs i charytatywne
- studia przypadków: wpływ konkursów, wydarzeń offline i kryzysów PRowych

dr Jan Zającdr Jan Zając, Uniwersytet Warszawski, współwłaściciel SmartNet Research&Solutions

10:00–10:15
Badanie użytkowników serwisów społecznościowych w Polsce - ich opinii na temat obecności firm/marek w serwisach społecznościowych i wpływie podejmowanych tam aktywności na zachowania konsumenckie
- profil użytkowników serwisów społecznościowych - kim są, dlaczego korzystają z serwisów społecznościowych, z jakich serwisów korzystają
- stosunek i opinie użytkowników serwisów społecznościowych wobec firm/marek obecnych na serwisach społecznościowych:
- znajomości i korzystanie z profili firm/marek
- ocena i czynniki wpływające na bycie “fanem” firm/marek
- wpływ znajomości i korzystania z profili firm/marek na zachowania konsumenckie użytkowników serwisów społecznościowych

 Paulina AdamskaPaulina Adamska, specjalista ds. badań e-marketingowych, Gemius

Blok: Marka, reklama, marketing w social media
10:15–10:45
Czy wszystkie treści marki to branded content?
- jak budować skuteczną strategię komunikacji w oparciu o branded content?
- gdzie szukać autorów angażującego contentu?
- content czy kampania - czym zbudować zasięg a czym zaangażowanie
- scenariusze aktywności marki w horyzontalnej perspektywie social media
- różnice w branded contencie vs typy marek
- w jaki sposób mierzyć efektywność dobrze uszytej strategii contentowej?


 Kamil DmowskiKamil Dmowski, dyrektor digital interactive marketing, Heureka
 Michał WolniakMichał Wolniak, dyrektor kreatywny, prezes, Heureka

10:45–11:15
Kawa/networking
11:15–11:45
“I’m so Social! - nowy wymiar reklamy w serwisach społecznościowych
- Display vs Engagement - nowe możliwości formatów reklamowych w social media
- analiza interakcji - system zbierania danych o użytkownikach.
- dedykowane narzędzia do przeprowadzania zintegrowanych kampanii w społecznościach.
- komunikacja, marketing, sprzedaż - różne cele, wspólny format.
- jak schwytać użytkownika w “sieć”? Wykorzystanie informacji o użytkowniku do promocji marki.
- targetowanie, relacja, dopasowanie - klucz do sukcesu?

 Anna BiałkowskaAnna Białkowska, project manager, SoSocial.pl

11:45–12:15
Wspomnień czar, Facebook w PL 2010 r.
- marki na Facebooku
- case study kampanii w 2010 r.
- aplikacje, konkursy

 Paweł KaraśPaweł Karaś, head of Facebook sales, ARBOinteractive Polska
 Michał ŁukasiewiczMichał Łukasiewicz, key account manager, Facebook NOW

12:15–12:45
Case studies: przykłady wykorzystania potencjału NK w niestandardowych kampaniach reklamowych w 2010 r
- możliwości wykorzystania mechanizmów społecznościowych portalu
- angażowanie użytkowników
- efektywność działań promocyjnych

 Robert RadzyniakRobert Radzyniak, key client consultant, NK
 Rafał PorydzajRafał Porydzaj, key client consultant, NK

12:45–13:35
Obiad/Networking
13:35–14:05
Facebook & Twitter - dopalacze dla wydawców
- strategie wydawców wobec mediów społecznościowych - trendy
- sieci społecznościowe, jako źródło aktywnych użytkowników dla wydawców elektronicznych
- negatywne aspekty “dopalaczy”

 Maciej Moon MaciejowskiMaciej Moon Maciejowski, dyrektor działu rozwoju produktu, Grupa Onet

Blok: Regulaminy aplikacje, narzędzia
14:05–14:25
Co wolno a czego nie wolno na Facebooku -strony, promocje, aplikacje, reklamy
- najpopularniejsze przykłady łamania regulaminu Facebooka
- najbardziej spektakularne bany na Facebooku
- zmiany regulacji Facebooka odnośnie konieczności potwierdzenia promocji (dotychczas konieczna była pisemna zgoda, teraz już nie jest)

 Justyna Dzieduszycka-JędrachJustyna Dzieduszycka-Jędrach, właścicielka agencji 121PR

14:25–14:55
Nic o nas bez nas czyli dlaczego warto monitorować media społecznościowe?
- na czym polegają różnice pomiędzy mediami tradycyjnymi a społecznymi
- jak wygląda wywieranie wpływu za pomocą social media na podstawie wyników badań
- czy użytkownicy social media tworzą treści i czerpią opinie na temat produktów i usług z tych samych serwisów social media - czy też wręcz przeciwnie?
- czy warto monitorować social media, nawet jeśli nie jest się ich aktywnym użytkownikiem?
- jakie narzędzia ułatwiają kontrolowanie tak rozproszonych treści? Przykłady zastosowań.
- przyszłe trendy w rozwoju monitoringu social media.

 Artur BanachArtur Banach, prezes NetSprint, właściciel marki Newspoint

14:55–15:25
Aplikacje i gry w social media
- o czym tak naprawdę mowa, czyli czym są aplikacje w społecznościach
- przegląd możliwości aplikacji
- zastosowania w jak i obok serwisów społecznościowych
- w czym tkwi potencjalny sukces, a czego nie robić
- przykłady wykorzystania aplikacji w serwisie Facebook.

 Jacek JankowskiJacek Jankowski, główny gracz, nobagames.com

15:25–15:45
Kawa/networking
Blok : Budowa, rozwój monetyzacja społeczności
15:45–16:05
Gwiazdy modowej blogosfery - piąta władza?
- fenomen blogów modowych w Polsce i na świecie
- najbardziej wpływowi blogerzy na wybranych przykładach. Blogerki -
nowe celebrytki?
- blogi jako narzędzie do komunikacji marek
- sposoby monetyzacji blogów modowych

 Gosia BoyGosia Boy, redaktor naczelna Kimono.pl, Grupa o2

16:05–16:25
Serwisy geolokalizacyjne - 10 praktycznych przemyśleń na podstawie 6 miesięcy Lokter.pl na polskim rynku
- zagraniczne serwisy vs polskie
- czy Facebook Places pozamiata konkurencje?
- doświadczenia wynikające z kilku miesięcy działania Lokter.pl
- perspektywy rozwiązań geolokalizacyjnych

 Łukasz ŁuczakŁukasz Łuczak, prezes, Weblify

16:25–16:45
Gametrade.pl - dlaczego prawie połowa graczy w Polsce handluje u nas
- gametrade.pl - z czym to się je i kto tego używa? (statystyki i profil użytkownika)
- ludzie lubią klikać - czyli jak zaangażować użytkownika?
- pozyskanie inwestorów na serwis społecznościowy - czy to jeszcze możliwe?
- wprowadzanie płatnych usług w serwisie z silną społecznością

Damian Legawiec, gracz, przedsiębiorca, Gametrade.pl

16:45–17:05
Od zera do bohatera, czyli niemarketingowa ewolucja community na przykładzie digart.pl
- jak się tworzy serwisy “na zajawce”
- jak prowadzić serwis w ciasno stargetowanej grupie odbiorców
- młodzi artyści jako “przewrotna” grupa odbiorców social marketingu

 Radosław MichałowskiRadosław Michałowski, product manager digart.pl, Grupa Onet.pl

17:05–17:15
Zakończenie pierwszego dnia konferencji
20:30–01:00
SocialParty :
Jazz Bistro, ul. Jasna 24
Mapa dojazdu

Dzień 2 (14 grudnia 2010 r.)
09:45–10:00
Powitanie. Otwarcie drugiego dnia konferencji
 Agnieszka ŚwitkowskaAgnieszka Świtkowska, wydawca, Internet Standard
 Dariusz SokołowskiDariusz Sokołowski, online business development director, Internet Standard

Blok: Trendy w social media
10:00–10:20
Media społecznościowe na świecie. Wyniki badania wykonanego przez sieć domów mediowych Aegis w kilkunastu krajach świata
- infrastruktura: sposoby łączenia się z siecią internetową oraz korzystania z mediów społecznościowych
- korzystanie z mediów społecznościowych: ranking serwisów międzynarodowych oraz lokalnych.
- sposoby korzystania z mediów społecznościowych: bierni czytelnicy, komentatorzy oraz twórcy treści

 Edward KorbelEdward Korbel, research director,Aegis Media Central Services

10:20–10:50
Social Media is (new) King
- w nową dekadę weszliśmy z nowym hasłem-kluczem: social zamiast content
- z czego wynika nagły hype na społeczności? Dlaczego nie jest to tylko chwilowa moda?
- czy social media to faktycznie fundamentalna zmiana w podejściu do marketingu?
- przewidywania dotyczące tego, co nas czeka w najbliższych latach

 Rafał AgnieszczakRafał Agnieszczak, prezes zarządu, Fotka.pl

10:50–11:20
Social media made in Poland: Piękna katastrofa?
 Dominik KaznowskiDominik Kaznowski, pełnomocnik zarządu ds. marketingu i PR, Nasza-Klasa

11:20–11:50
Kawa/Networking
11:50–12:20
Przyszłość zjawiska social entertainment - muzyka, gry i programy TV
- ewolucja mediów społecznościowych i zjawiska social entertainment
- różnice w sposobie konsumpcji rozrywki online w Polsce i na świecie
- sposoby dotarcia do młodego, aktywnego użytkownika sieci
- przyszłość Myspace w Polsce po rebrandingu marki i re-launchu całej platformy prezentacja w jęz. angielskim

 Carlos OrtegaCarlos Ortega, vice president & regional director(Central/Eastern Europe), FOX International Channels

12:20–13:20
Beyond Facebook - panel dyskusyjny
 Rafał AgnieszczakRafał Agnieszczak, prezes zarządu, Fotka.pl
 Michał BrańskiMichał Brański, członek zarządu, Grupa o2
 Olgierd CyganOlgierd Cygan, CEO/managing partner, Digital One
dr Marek Jerzy Minakowskidr Marek Jerzy Minakowski, chief scientist, grupa Onet.pl
 Dominik KaznowskiDominik Kaznowski, pełnomocnik zarządu ds. marketingu i PR, Nasza-Klasa
 Tomasz BrodaTomasz Broda, kierownik zespołu ds. komunikacji w internecie, Polkomtel
Discussion leader
 Michał KreczmarMichał Kreczmar, dyrektor wydawniczy ds. ecommerce i direct marketing, Agora

13:20–14:10
Obiad/Networking
Blok: Różne wymiary komunikacji w social media
14:10–14:40
Social media w modelu hybrydowym:
Czy social media marketing musi ograniczać się do branded content?
- czy jesteśmy skazani tylko na natywne narzędzia facebooka do przeprowadzenia kampanii?
- jak budować synergie różnych kanałów marketingu w spółecznościach.
- jak uzyskać zwrot z inwestycji w działania w SM
- jak przekuć fanów na klientów?
- planowanie kampani SM przy wsparciu zewnętrznych kanałow komunikacji
- czy SM stanowi zagrożenie dla SEM
- branded posting czyli branded content w szerokiej redystrybucji

 Krzysztof GagackiKrzysztof Gagacki, prezes zarządu G7 Media, managing director Livebrand

14:40–15:10
Social media, irracjonalna wybujałość u bram -
czyli przykład dobrych i złych praktyk, kampanii, sprzedaży w social media
- stadne instynkty lemingów aka. marketerów polskich
- sekcja zwłok i trupów social media
- saper myli się tylko raz [na przykładzie błędów w social media]
- pompujemy bez umiaru balonik social media
- czy social media sprzedaje, jeśli tak to co?
- czy są dobre przykłady social media, jak je ocenić?
- ROI w social media

 Jacek GadzinowskiJacek Gadzinowski, manager sprzedaży internetowej, Amica Wronki oraz doradca zarządu Lecha Poznań w kwestiach internetu i e-commerce

15:10–15:40
Jak przekazać komunikat marketingowy konsumentowi, który ma zainstalowanego AdBlocka w przeglądarce, a zamiast reklam telewizyjnych ogląda programy na YouTube? - czyli o wciąganiu użytkowników w marketingową grę, której celem jest zwiększenie sprzedaży
Jak sprawić, żeby Twoja witryna stała się dla Klienta ważniejsza, niż 750 milionów innych witryn, które rywalizują o jego czas i uwagę? Recepta? - marka musi konsumenta angażować. Jak?...aby to wytłumaczyć, pokażę Ci... martwą wiewiórkę.Pokażę też, jak robią to najlepsze marki świata - Facebook, przed którym konsumenci spędzają 7 razy więcej czasu, niż rok temu, opanował tę sztukę do perfekcji. A czy można to samo zrobić na witrynie e-commerce lub na stronie gazety, dostarczyciela treści? Okazuje się, że tak.

 Paweł TkaczykPaweł Tkaczyk, właściciel agencji brandingowej MIDEA

15:40–15:55
Kawa/networking
15:55–16:25
Przeciążenie! Czyli jak social media zmienia strukturę odbioru informacji i jakie marketingowe możliwości przed nami otwiera
- organizacja informacji wczoraj i dziś
- social graph, social plugins, Facebook Connect - jak zmieniają strukturę internetu
- znajomi naszym filtrem informacyjnym
- personalizacja, targetowanie, geolokalizacja - możliwości dla marketerów
- prywatny internet? - Rzut oka na przyszłość

 Zuzanna RutkowskaZuzanna Rutkowska, head of strategy, Brand Karma

16:25–16:55
Sprzedawać na FB każdy może, ale czy każdy powinien
- czy Facebook może służyć jako narzędzie do zdobywania klientów?
- jeśli już sprzedawać na FB, to jak to robić dobrze?
- perspektywy związane z wykorzystaniem FB do zwiększania sprzedaży.
- omówienie wybranych przypadków działań sprzedażowych na FB, m.in.: Disney - bilety na Toy Story 3, The April Fool Virtual Bakery - piekarnia, Alior Bank - załóż konto przez FB, Vobis - pełnoprawny sklep z elektroniką, Easy Jet - rezerwacja biletów, 1-800-Flowers.com - kwiatki na Facebook'u, Threadless - spraw sobie wyjątkową koszulkę

 Łukasz GujskiŁukasz Gujski, senior strategic planner, Netizens Peppermint
 Krzysztof WierzbickiKrzysztof Wierzbicki, strategic planner, Netizens Peppermint

16:55–17:05
Zakończenie konferencji

Organizatorzy dołożą wszelkich starań, aby konferencja odbyła się zgodnie z prezentowanym programem, jednak zastrzega się możliwość częściowych zmian.

Ogólne warunki œwiadczenia usług szkoleniowych
i konferencji przez IDG Poland S.A.
© copyright 1999-2014 IDG Poland SA
04-204 Warszawa ul. Jordanowska 12
tel. (+48 22) 321 78 00 fax (+48 22) 321 78 88