E-commerce Standard 2015

Internet Standard od dekady obserwuje rozwój polskiego rynku handlu elektronicznego, na którym każdego dnia spotykają się sprzedawcy z kupującymi, aby zawierać transakcje sprzedaży przez internet. Tegoroczne jubileuszowe badanie, przeprowadzone na grupie 236 sklepów internetowych, pokazuje dynamiczny wzrost branży e-commerce oraz ciągle duży potencjał rozwojowy tego segmentu handlu.
W raporcie m.in.:
- Jakie formy marketingu najczęściej stosują firmy sprzedające przez Internet?
- Jakimi budżetami marketingowymi operują?
- Czy widzą szansę rozwoju na zagranicznych rynkach?
- Jak zabiegają o lojalność klientów?
- Co zamierzają ulepszyć w swoim sklepie w ciągu najbliższych 12 miesięcy?
- Jakie mają wyzwania związane z technologią w e-commerce?
- Jak oceniają swoją sprzedaż w ciągu ostatnich 12 miesięcy i jakie widza perspektywy na kolejny rok?
- Jakie widzą wyzwania, które stawia przed nimi rynek w ciągu najbliższych 12 miesięcy?