polisy.wp.pl

15 procent wszystkich ubezpieczeń w Europie ma być zawartych przez Sieć. Stanowić one będą część z szacowanego na 3,8 mln dolarów polskiego rynku usług finansowych.

15 procent wszystkich ubezpieczeń w Europie ma być zawartych przez Sieć. Stanowić one będą część z szacowanego na 3,8 mln dolarów polskiego rynku usług finansowych.

Wirtualna Polska walczy o kawałek tortu dla siebie.

"Nie ukrywamy, że docelowo chcemy stworzyć tańszy i szybszy kanał dystrybucji polis ubezpieczeniowych" - powiedział Artur Niewrzędowski, zastępca dyrektora grupy usług finansowych ds. informacji i analiz w Wirtualnej Polsce. Serwis ma prezentować ofertę wszystkich firm ubezpieczeniowych działających na polskim rynku. Użytkownik WP będzie mógł je porównać i wybrać najkorzystniejszy produkt ubezpieczeniowy.

polisy.wp.pl

Artur Niewrzędowski z Wirtualnej Polski jest przekonany, że pierwsze przychody z działalności serwisu ubezpieczeniewego pojawią się za kilka miesięcy od jego otwarcia

Zarówno strony serwisu ubezpieczeniowego Wirtualnej Polski, jak i innych serwisów finansowych portalu, internauci będą mogli personalizować. "Chodzi o to, aby dopasować informacje i ofertę do potrzeb użytkowników Internetu"- tłumaczy przedstawiciel WP.

Nie chciał on jednak ujawnić dokładnej wielkości inwestycji w nowe przedsięwzięcia. "Mogę zapewnić, że te przedsięwzięcia uruchomimy niewielkim kosztem. Przychodów spodziewamy się już w pierwszych miesiącach działalności" - powiedział Artur Niewrzędowski.

Wirtualna Polska, podobnie jak inne portale i wortale finansowe, zamierza zarabiać na pośredniczeniu w sprzedaży ubezpieczeń. "Nie zamierzamy konkurować z ubezpieczycielami, chcemy natomiast pośredniczyć w konkurencji między nimi, prezentując ich produkty"

- deklaruje Artur Niewrzędowski.

Tylko czy optymizm portalu podzielają przedstawiciele ubezpieczycieli? "To ciekawa oferta, jedna z najciekawszych, jakie otrzymaliśmy. Ale to dopiero sprawa przyszłości" - powiedział nam Igor Nowak, rzecznik prasowy Energo-Asekuracji. Przyznał jednocześnie, że spółka matka jego firmy Tryg-Baltica sprzedaje dużo produktów przez Internet i propozycja WP jest jedną z kilku ofert, jakie Energo-Asekuracja otrzymała.