Every year, collectors and enthusiasts wonder what Products Rolex will launch, and the extra months of speculation have only magnified the process this year. New are always exciting, but it seems to be forgotten that the brand also discontinues a few models each year - and the most important tend to be those that are removed from the catalogue.

eTrade Show już we wrześniu na PGE Narodowym

Targi odbędą się w czwartek, 12 września 2019 na PGE Narodowym w Warszawie. W trakcie tragów oprócz strefy wystawienniczej odbędą się unikatowe wydarzenia towarzyszące

eTrade Show już we wrześniu na PGE Narodowym

Targi eTrade Show to unikatowe miejsce, gdzie można poznać najnowsze trendy branży e-commerce, nawiązać wartościowe relacje biznesowe oraz poszerzyć wiedzę w obszarach sprzedaży czy marketingu internetowego. Wydarzenie odbędzie się 12 września (czwartek) na PGE Narodowym w Warszawie.

W programie:

  • STREFA WYSTAWIENNICZA to przestrzeń, gdzie swoje rozwiązania i aktualną ofertę zaprezentują wiodące marki z branży e-commerce. Naszym głównym celem jest przede wszystkim zwiększenie dynamiki rozwoju podmiotów gospodarczych funkcjonujących w środowisku internetowym.
  • GRA NETWORKINGOWA - mająca na celu stworzenie warunków sprzyjających nawiązywaniu i budowaniu długotrwałych relacji biznesowych, a także kierowania odwiedzających na stoiska wystawców.
  • BUSINESS MATCHING - dedykowana aplikacja mobilna pomoże w łączniu wystawców z odwiedzającymi oraz nawiązaniu cennych relacji biznesowych
  • KONFERENCJA LITE - dostarczy praktyczną wiedzę dla osób rozpoczynających działalność ecommerce
  • KONFERENCJA PRO - to warsztaty prowadzone przez liderów branży i praktyków biznesu
  • ECOMMERCE AWARDS - prestiżowy konkurs dla branży ecommerce

Organizatorem eTradeShow jest agencja IC Events.

eTrade Show już we wrześniu na PGE Narodowym

Na dwóch scenach konferencyjnych eksperci z branży podzielą się swoją wiedzą. Na scenie LITE Piotr Urbaniak (Traffic Trends) opowie o reklamie e-commerce dla początkujących, Mikołaj Winkiel (Brand24) pokaże, że dane to najważniejsza waluta, Paweł Paszkowski (Allegro) zaprezentuje czynniki sukcesu w e-commerce a Michał Kidała (bFactory) podpowie o integracji sprzedaży stacjonarnej z internetową.

Na Konferencji PRO przedsiębiorcy dowiedzą się m.in. jak progressive web app zmienia zasady gry w e-commerce (Andrzej Szylar, Global4Net), czym jest sztuczna inteligencja i chat boty (AI Force), jak wygląda nowe życie pozycjonowania (Piotr Urbaniak, Traffic Trends), jak rozszerzyć sprzedaż na skalę europejską (Damian Wiszowaty, Gontio), a Marek Partyka (Xtreme Fitness) zaprezentuje Viral Loop Hack Marketing.

Bilety można kupić na miejscu lub na oficjalnej stronie targów. Udział w wydarzeniu dla osób reprezentujących branże e-commerce jest bezpłatny po wcześniejszej rejestracji.