Every year, collectors and enthusiasts wonder what Products Rolex will launch, and the extra months of speculation have only magnified the process this year. New are always exciting, but it seems to be forgotten that the brand also discontinues a few models each year - and the most important tend to be those that are removed from the catalogue.

eSKY.pl: zrealizujemy założenia na 2009 r.

eSKY.pl - internetowe biuro podróży i serwis z biletami lotniczymi przedstawił wyniki finansowe za pierwsze półrocze 2009 roku. Firma zapowiedziała także inwestycje.

eSKY.pl: zrealizujemy założenia na 2009 r.
Na rok 2009 eSKY.pl założyło wzrost przychodów ze sprzedaży o niecałe 60%. Z założeń wynika, że łączne przychody pod koniec roku mają wynieść 115 mln zł. Wzrosnąć mają też zyski - o 100%, co przełożyć się ma na 3 mln zł.

"Pierwsze półrocze pokazało, że w kryzysie rozwój jest możliwy" - pisze firma w komunikacje prasowym.

W pierwszym półroczu zrealizowano 50% tych prognoz, osiągając przychody w wysokości 60,5 mln złotych. W drugim półroczu, serwis nie spodziewa się spadku dynamiki wzrostu.

"Planowane przychody zostaną osiągnięte, zysk netto na koniec roku będzie jednak niższy od planowanego, gdyż środki zostaną przeznaczone na inwestycje w rozwój organiczny oraz związany z nim wzrost zatrudnienia" - pisze firma.

"Poza poszerzaniem grona serwisów partnerskich, korzystających z naszej technologii i naszego wsparcia, chcemy wzbogacić ofertę i zaproponować klientom szereg nowych, innowacyjnych rozwiązań. To jednak wymaga sporych inwestycji" - wyjaśnia Piotr Stępniewski, Prezes eSKY.pl.

W kwietniu partnerami eSKY.pl zostali tak duzi gracze jak Onet i Wirtualna Polska.

Drugie półrocze przyniesie poważne inwestycje w rozwój organiczny. Pojawić się mają nowe usługi. Świeżym rozwiązaniem będzie usługa dynamicznego pakietowania, która umożliwia klientowi samodzielne skomponowanie dowolnej wycieczki, w tym wybór odpowiadającego mu zakwaterowania, środka transportu czy atrakcji turystycznych.

"Wdrożymy również nowatorskie i niespotykane jeszcze w naszym kraju rozwiązania w systemie rezerwacji hoteli online. Przygotowujemy także ofertę ubezpieczeń podróżnych oraz transferów. W ramach usługi transferu, w wybranych miastach Polski zaproponujemy transfer taksówką z domu na lotnisko i z lotniska do domu. Opłata będzie atrakcyjna i stała, niezależnie od tego, jak daleko od lotniska klient mieszka" - wylicza Piotr Stępniewski.