eSKY.pl i Expedia partnerami

eSKY.pl i Expedia nawiązały współpracę, dzięki której polska spółka uzyska dostęp do bazy miejsc hotelowych na całym świecie.

"Uruchomienie oferty hotelowej na eSKY.pl jest jednym z najważniejszych momentów rozwoju naszej firmy. W sprzedaży biletów lotniczych online osiągnęliśmy już pozycję lidera, a obecne rozszerzenie oferty daje nam możliwość zaoferowania klientom komplementarnych, indywidualnych pakietów turystycznych" - powiedział Łukasz Habaj, Wiceprezes Zarządu eSKY.pl. Użytkownicy serwisu mogą teraz dobierać kierunki wyjazdów oraz rezerwować bilety lotnicze i miejsca hotelowe.

Uzupełnienie oferty esky.pl o dostęp do globalnej bazy miejsc hotelowych jest pierwszym krokiem w kierunku przekształcenia spółki w internetowe centrum podróży, zapewniające klientom pełną obsługę wyjazdów turystycznych

Zakładka z serwisem hotelowym już jest dostępna na stronie internetowej pod adresem esky.pl. Niestety opisy pokoi hotelowych, jak i opinie gości o hotelach dostępne są wyłącznie w języku angielskim.

eSKY.pl i Expedia partnerami

Sprawdzenie bazy hoteli oferowanych przez esky.pl wiążę się z kilkusekundowym oczekiwaniem, aż program pobierze informacje o dostępnych opcjach podróży.

"Polska jest kluczowym krajem regionu, w którym Expedia w najbliższym czasie chciałaby rozwinąć swoją działalność. Posiadamy bogate doświadczenie we współpracy z biurami podróży oraz w sprzedaży naszych produktów i usług pod markami partnerskimi" - dodała Anna Smith, Dyrektor ds. Rozwoju biznesu na Europę Wschodnią w Expedia.

W ofercie Expedii (wg danych firmy) znajdują się miejsca w ponad 100 tysiącach hoteli na całym globie.

Można przypuszczać, że podpisanie umowy z Expedią, jest odpowiedzią eska.pl na fuzję dwóch dużych konkurentów. Jak miewa się spółka? - "Tegoroczne przychody spółki wzrosną o ponad 60 proc. rdr i wyniosą 120 mln zł. Zysk w pierwszym półroczu tego roku wyniósł 1,4 mln zł i spodziewamy się powtórzenia tego wyniku w drugiej połowie roku" - powiedział Łukasz Habaj, wiceprezes spółki.

Eskay.pl odkłada na czas nieokreślony zapowiadany wcześniej debiut na GPW. Przedstawiciele spółki twierdzą, że jest ona w stanie samodzielnie finansować swoje plany.