Every year, collectors and enthusiasts wonder what Products Rolex will launch, and the extra months of speculation have only magnified the process this year. New are always exciting, but it seems to be forgotten that the brand also discontinues a few models each year - and the most important tend to be those that are removed from the catalogue.

eCRM w BRE

System wdrażany przez AMG.net będzie obsługiwał bankowość detaliczną w BRE – mBank, Izzybank, Multibank oraz użytkowników portalu Multiport.

eCRM wdrażany w BRE oparty jest na platformie ATG Dynamo Customer Management Suite. System zarządzania relacjami z klientem jest przeznaczony do obsługi użytkowników i klientów Multiportu oraz kont mBanku, Multibanku i IzzyBanku.

Głównym wykonawcą wdrożenia jest AMG.net. AMG.net prowadzi wsparcie wdrożonych rozwiązań i przygotowuje wprowadzenie dodatkowej funkcjonalności działających serwisów.

eCRM ma pomóc w spójnym potraktowaniu klienta indywidualnego BRE, poprzez zaoferowanie mu wszystkich produktów detalicznych, w tym docelowo usług funduszu inwestycyjnego, domu maklerskiego i funduszu emerytalnego. W oparciu o platformę ATG Dynamo powstały wcześniej serwisy Multiport, Multibank i IzzyBank. Planowany nowy serwis mBanku także będzie utworzony w oparciu o tą platformę.

Anonimowy profil użytkownika powstaje w systemie eCRM w momencie obejrzenia przez niego internetowej reklamy BRE Banku w zewnętrznym serwisie. Zbierane są w nim następnie dalsze informacje o kolejnych kontaktach z reklamą, wizytach na stronach i sposobie poruszania się po nich. Gdy użytkownik dokonuje rejestracji w Multiporcie lub IzzyBanku, dane z profilu anonimowego kopiowane są do indywidualnego profilu użytkownika. Na tej podstawie następuje personalizacja zawartości serwisów wobec użytkowników anonimowych (Multibank) jak i zarejestrowanych (IzzyBank, Multiport). Personalizacja może bazować na decyzjach użytkownika, tak jak w przypadku wyboru wskaźników finansowych lub ulubionych artykułów w Multiporcie, albo być sterowana przez system – prezentacja artykułów dopasowanych tematycznie do zidentyfikowanych uprzednio zainteresowań użytkownika.

BRE Bank stosuje także w ramach platformy ATG mechanizm scenariuszy biznesowych, które są zaaranżowaną według schematu serią interakcji z użytkownikiem serwisu. Scenariusze są stosowane do śledzenia zachowań użytkownika, zarządzania bannerowymi kampaniami promocyjnymi i prowadzenia działań marketingowych w formie spersonalizowanych kampanii e-mailowych.