Every year, collectors and enthusiasts wonder what Products Rolex will launch, and the extra months of speculation have only magnified the process this year. New are always exciting, but it seems to be forgotten that the brand also discontinues a few models each year - and the most important tend to be those that are removed from the catalogue.

Zyski tylko dla TOPrezultatów wyszukiwania

Prawie nikt nie wychodzi poza pierwszą stronę wyników wyszukiwania. A nawet jeśli, to raczej nie dalej, niż na trzecią stronę. Zrozumiała jest więc chęć zaistnienia w rezultatach wyszukiwania na samym ich szczycie. Za to jednak trzeba zapłacić.

Czy płatne pozycjonowanie ma sens? Okazuje się, że tak i to duży. Dziennikarz Wire poprosił o dane z firmy Oneupweb, zajmującej się pozycjonowaniem w wynikach wyszukiwania. Firma przebadała więc efekty pracy dla swoich 30 klientów. Na pytanie, czy warto korzystać z optymalizacji odpowiedź jest jedna - naprawdę warto.

Firma Oneupweb odkryła, że w pierwszym miesiącu pojawiania się na drugiej lub trzeciej stronie wyników wyszukiwania, ruch na obsługiwanych przez siebie witrynach wzrósł pięciokrotnie. W drugim miesiącu obecności na wysokich miejscach ruch wzrósł aż dziewięciokrotnie.

Liczba unikalnych użytkowników potroiła się, gdy odnośnik do strony klienta został przeniesiony z drugiej strony na pierwszą w pierwszym miesiącu, zaś w kolejnym był już sześciokrotnie większy niż przed wejściem odnośnika na pierwszą stronę.

Co chyba najistotniejsze, Oneupweb odkrył, że po przenosinach na wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania, rośnie sprzedaż oferowanych przez firmę usług czy produktów - o 42% w pierwszym miesiącu, zaś w drugim się podwaja.