Every year, collectors and enthusiasts wonder what Products Rolex will launch, and the extra months of speculation have only magnified the process this year. New are always exciting, but it seems to be forgotten that the brand also discontinues a few models each year - and the most important tend to be those that are removed from the catalogue.

Zwodnicze reklamy DoubleClicka

Dwie firmy prawnicze z Pittsburgha złożyły pozwy przeciwko firmie DoubleClick, zarzucając jej stosowanie "zwodniczych" reklam. Zdaniem prawników, serwowane za pośrednictwem systemu DART reklamy "podszywające" się pod komputerowe komunikaty i ostrzeżenia, celowo wprowadzają w błąd i dezorientują internautów.

O całej sprawie poinformował magazynhttp://Internetnews.com . Sytuacja jest o tyle skomplikowana, że owe kontrowersyjne reklamy zostały przygotowane przez inną firmę - autorzy pozwu twierdzą jednak, że to DoubleClick jest odpowiedzialny za ich negatywne skutki, ponieważ to firma zajmuje się ich wyświetlaniem. Ich zdaniem DoubleClick wyserwował co najmniej 500 mln takich reklam - dlatego też w imieniu swoich klientów domagają się oni 5 USD odszkodowania za każdą "zwodniczą" kreację.

Kilka miesięcy temu o podobny proceder oskarżona została firma Bonzi Software - ta sprawa zakończyła się w maju ugodą - przedstawiciele zgodzili się na umieszczenie w wyświetlanym komunikacie informacji, że jest on reklamą.

Przedstawiciele DoubleClicka na razie nie skomentowali tych doniesień.