Zwiększ skuteczność swoich działań promocyjnych w Internecie!

Dzięki warsztatom w ramach Akademii internetSTANDARD: -Otrzymasz kompleksową dawkę wiedzy niezbędną do rozwoju swoich działań promocyjnych w Internecie. -Rozwiniesz umiejętności w kluczowych obszarach e-marketingu od content marketingu po użyteczność strony. -Poznasz sprawdzone metody oraz najbardziej aktualne trendy zwiększania widoczności w Internecie. -Będziesz miał okazję do indywidualnych konsultacji z najlepszymi ekspertami w branży.

Zwiększ skuteczność swoich działań promocyjnych w Internecie!

15.10.2013              Google Analytics w biznesie

Google Analytics to obecnie najbardziej popularne narzędzie do mierzenia zachowania użytkowników na stronie internetowej. Często jednak, osoby, które go stosują nie wiedzą jak trafnie wyciągać wnioski z zebranych danych i w pełni korzystać z potencjału tego narzędzia.

Weź udział w warsztatach i dowiedz się m.in.:

  • Jak skutecznie określić i realizować własne cele za pomocą Google Analytics?
  • Jakie treści na stronie najbardziej przyciągają Twoich użytkowników?
  • Jak prowadzić skuteczną kampanię marketingową dzięki Google Analytics?
  • Jak uniknąć najczęściej popełnianych błędów w korzystaniu z Google Analytics?

Prowadzący:Mateusz Godala, K2 Search

6.11.2013               Zarządzanie treścią marketingową

Uzyskasz przydatną wiedzę, popartą przykładami i ćwiczeniami, której stosowanie przyniesie natychmiastowe efekty w postaci lepszej sprzedaży produktów, dłuższym czasem przebywania użytkowników na stronie czy zwiększeniem zaangażowania użytkowników i rekomendację.

Dowiesz się:

  • Wszystkiego o tym jak zachowują się klienci i jak szukają informacji?
  • Jakie są założenia Content Marketingu?
  • Jak zmienił się proces i zachowania konsumenckie i jaki to ma wpływ na nasze zarządzania treściami?
  • Co to są persony i dlaczego warto z nich korzystać w tworzeniu treści?
  • Jaka jest specyfika działań w Content Marketingu?

Prowadzący:Piotr Bucki, Artivia.pl

13.11.2013             Marketing w wyszukiwarkach

Stosując praktyczne porady przedstawione podczas szkolenia uczestnik będzie w stanie przeprowadzić samodzielny audyt SEO witryny oraz zbudować profil linków bezpieczny na aktualizacje algorytmu.

Podczas warsztatów przede wszystkim:

  • Zdobędziesz umiejętności pozwalające na samodzielną optymalizację serwisu internetowego.
  • Uzyskasz przydatne informację na temat nowości w branży SEO.
  • Poznasz najpopularniejsze schematy linkowania.
  • Dowiesz się w jaki sposób wybrać odpowiednią firmę do prowadzenia kampanii SEO.
a także: dowiesz się w jaki sposób zostało zdobyte mistrzostwo Polski w SEO.

Prowadzący:Damian Sałkowski, EasySuccess

26.11.2013                  Social media ekspert

Warsztaty mają na celu zaznajomienie uczestników z obowiązującymi trendami w wykorzystaniu mediów społecznościowych przez najbardziej innowacyjne w tej dziedzinie firmy.

Dzięki warsztatom:

  • Nauczysz się w jaki sposób prawidłowo wyznaczać strategię działań w social media.
  • Lepiej zrozumiesz mechanizmy, które stoją za zachowaniami konsumentów w mediach społecznościowych.
  • Poznasz platformy społecznościowe, które możesz wykorzystać w Polsce oraz narzędzia, które pozwolą Ci ułatwić pracę w ich obszarze.
  • Dowiesz się o formatach reklamowych dostępnych w obszarze mediów społecznościowych.

Prowadzący:Dawid Pacha, Mitu

3.12.2013                 Usability – bliżej potrzeb klienta

Dlaczego użytkownicy chętniej przebywają na niektórych stronach? W głównej mierze decyduje o tym użyteczność strony, dlatego tak ważne jest „wejść w skórę“ użytkownika i poznać jego potrzeby. Warsztaty pokażą jakie korzyści przynosi projektowanie stron przy zastosowaniu UCD-Usability Centered Design.

Udział w warsztatach to następujące korzyści:

  • Więcej powracających klientów i pozytywnych opinii o sklepie.
  • Więcej leadów otrzymanych z portalu i z landingpage'y.
  • Wyższa ergonomia i intuicyjność dla użytkowników końcowych.
  • Narzędzia i metody pozwalające spojrzeć na produkt/usługę z perspektywy użytkownika.

Prowadzący:Jacek Popko, KKVLAB