Every year, collectors and enthusiasts wonder what Products Rolex will launch, and the extra months of speculation have only magnified the process this year. New are always exciting, but it seems to be forgotten that the brand also discontinues a few models each year - and the most important tend to be those that are removed from the catalogue.

Zumi.pl w czołówce e-map

W ciągu trzech tygodni Zumi.pl osiągnął blisko 1,8 miliona użytkowników, wynika z kwietniowych badań Megapanel/PBI Gemius. Z takim wynikiem lokalizator Onetu znalazł się w ścisłej czołówce serwisów typu Yellow Pages. Wielka kampania reklamowa, jaka towarzyszyła premierze Zumi, przyniosła efekty.

Zumi.pl to nowy produkt grupy Onet.pl, który zadebiutował na rynku w kwietniu b.r. Zumi jest rozbudowanym lokalizatorem internetowym w Polsce - serwisem umożliwiającym znalezienie i pokazanie na mapie lub zdjęciu satelitarnym poszukiwanej firmy, urzędu lub instytucji.

W ciągu trzech tygodni od swojego debiutu Zumi osiągnął 15 milionów odsłon oraz zasięg przekraczający 12,5%. - Ten wspaniały efekt - mówi Bartłomiej Zarębski, dyrektor zarządzający pionu Search & Marketplace Onet.pl - zawdzięczamy kilku elementom, wśród których trzy zasługują na szczególną uwagę: innowacyjny i unikatowy na skalę kraju produkt, zgromadzenie wokół projektu najlepszych ludzi i firm oraz dobrze zaplanowaną i skutecznie realizowaną kampanię promocyjną - dodał Zarębski.

Zumi.pl w czołówce e-map

Z kwietniowego Megapanelu wynika, że Zumi.pl ustępuje Panoramie Firm (niemal 2,5 miliona użytkowników) w kategorii e-map i serwisów typu Yellow Pages. Konkurencją dla Zumi być może będzie Google Maps w Polsce, które nie ma jeszcze u nas rozwiniętych wszystkich funkcjonalności, jakie dostępne są w USA lub Europie Zachodniej - brak jest wyszukiwania firm i instytucji, brak wyszukiwania po adresie, ograniczone planowanie trasy itp.

Wejście na rynek nowego produktu Onetu wspierała kampania reklamowa, powstała dzięki współpracy działu agencji reklamowej Demo Effective Launching z działem marketingu Zumi. W kampanii wykorzystano telewizję, kino, prasę, czasopisma oraz internet.

http://www.zumi.pl

Aktualizacja: 05 lipca 2007 14:03

Dodaliśmy ranking najpopularniejszych serwisów typu Yellow Pages i e-map w Polsce według kwietniowego Megapanelu PBI/Gemius.