Zumi.pl w czołówce e-map

W ciągu trzech tygodni Zumi.pl osiągnął blisko 1,8 miliona użytkowników, wynika z kwietniowych badań Megapanel/PBI Gemius. Z takim wynikiem lokalizator Onetu znalazł się w ścisłej czołówce serwisów typu Yellow Pages. Wielka kampania reklamowa, jaka towarzyszyła premierze Zumi, przyniosła efekty.

Zumi.pl to nowy produkt grupy Onet.pl, który zadebiutował na rynku w kwietniu b.r. Zumi jest rozbudowanym lokalizatorem internetowym w Polsce - serwisem umożliwiającym znalezienie i pokazanie na mapie lub zdjęciu satelitarnym poszukiwanej firmy, urzędu lub instytucji.

W ciągu trzech tygodni od swojego debiutu Zumi osiągnął 15 milionów odsłon oraz zasięg przekraczający 12,5%. - Ten wspaniały efekt - mówi Bartłomiej Zarębski, dyrektor zarządzający pionu Search & Marketplace Onet.pl - zawdzięczamy kilku elementom, wśród których trzy zasługują na szczególną uwagę: innowacyjny i unikatowy na skalę kraju produkt, zgromadzenie wokół projektu najlepszych ludzi i firm oraz dobrze zaplanowaną i skutecznie realizowaną kampanię promocyjną - dodał Zarębski.

Zumi.pl w czołówce e-map

Z kwietniowego Megapanelu wynika, że Zumi.pl ustępuje Panoramie Firm (niemal 2,5 miliona użytkowników) w kategorii e-map i serwisów typu Yellow Pages. Konkurencją dla Zumi być może będzie Google Maps w Polsce, które nie ma jeszcze u nas rozwiniętych wszystkich funkcjonalności, jakie dostępne są w USA lub Europie Zachodniej - brak jest wyszukiwania firm i instytucji, brak wyszukiwania po adresie, ograniczone planowanie trasy itp.

Wejście na rynek nowego produktu Onetu wspierała kampania reklamowa, powstała dzięki współpracy działu agencji reklamowej Demo Effective Launching z działem marketingu Zumi. W kampanii wykorzystano telewizję, kino, prasę, czasopisma oraz internet.

http://www.zumi.pl

Aktualizacja: 05 lipca 2007 14:03

Dodaliśmy ranking najpopularniejszych serwisów typu Yellow Pages i e-map w Polsce według kwietniowego Megapanelu PBI/Gemius.