Zubibu: wybór publiczności e-nnovation 2010

Polski startup - Zubibu.com - zdobył nagrodę publiczności podczas konferencji e-nnowation. Kilka słów o projekcie w materiale wideo.

Jak twierdzą twórcy, Zubibu.com pozwala w ciągu kilku minut uruchomić sprzedaż mobilną. Po założeniu konta na zubibu.com następuje import produktów i ich zdjęć ze sklepu internetowego, a po umieszczeniu kawałka kodu w sklepie mobilni goście widzą specjalnie dla nich przystosowany sklep mobilny.

Priorytetem podczas projektowania mobilnej wersji sklepu była prostota obsługi. Sklep można wygodnie obsługiwać wodząc palcem po ekranie dotykowym, a ze względu na oszczędność miejsca strony sklepu zawierają tylko najpotrzebniejsze elementy.

Jednym z elementów zubibu zoptymalizowanych pod kątem użytkowników nowoczesnych urządzeń mobilnych jest zapisywanie danych adresowych klienta bezpośrednio w telefonie.

Podczas ponownych zakupów formularz adresowy w koszyku jest wypełniony domyślnie podpowiedzią adresu z poprzedniej wizyty, co pozwala zaoszczędzić mnóstwo czasu. Co więcej - podpowiadanie adresu działa też w innych sklepach korzystających z zubibu, więc adres wystarczy wpisać tylko raz.

Zubibu.com oferuje swoje mobilne sklepy w ramach miesięcznego abonamentu. Możliwości mobilnych sklepów będą stale rozwijane, a zespół serwisu już pracuje nad przygotowaniem wersji międzynarodowej.

Zubibu: wybór publiczności e-nnovation 2010
Zubibu: wybór publiczności e-nnovation 2010