Every year, collectors and enthusiasts wonder what Products Rolex will launch, and the extra months of speculation have only magnified the process this year. New are always exciting, but it seems to be forgotten that the brand also discontinues a few models each year - and the most important tend to be those that are removed from the catalogue.

Zubibu: wybór publiczności e-nnovation 2010

Polski startup - Zubibu.com - zdobył nagrodę publiczności podczas konferencji e-nnowation. Kilka słów o projekcie w materiale wideo.

Jak twierdzą twórcy, Zubibu.com pozwala w ciągu kilku minut uruchomić sprzedaż mobilną. Po założeniu konta na zubibu.com następuje import produktów i ich zdjęć ze sklepu internetowego, a po umieszczeniu kawałka kodu w sklepie mobilni goście widzą specjalnie dla nich przystosowany sklep mobilny.

Priorytetem podczas projektowania mobilnej wersji sklepu była prostota obsługi. Sklep można wygodnie obsługiwać wodząc palcem po ekranie dotykowym, a ze względu na oszczędność miejsca strony sklepu zawierają tylko najpotrzebniejsze elementy.

Jednym z elementów zubibu zoptymalizowanych pod kątem użytkowników nowoczesnych urządzeń mobilnych jest zapisywanie danych adresowych klienta bezpośrednio w telefonie.

Podczas ponownych zakupów formularz adresowy w koszyku jest wypełniony domyślnie podpowiedzią adresu z poprzedniej wizyty, co pozwala zaoszczędzić mnóstwo czasu. Co więcej - podpowiadanie adresu działa też w innych sklepach korzystających z zubibu, więc adres wystarczy wpisać tylko raz.

Zubibu.com oferuje swoje mobilne sklepy w ramach miesięcznego abonamentu. Możliwości mobilnych sklepów będą stale rozwijane, a zespół serwisu już pracuje nad przygotowaniem wersji międzynarodowej.

Zubibu: wybór publiczności e-nnovation 2010
Zubibu: wybór publiczności e-nnovation 2010