Znowu coś dla kobiet - Styl.pl od Interii

Interia wzbogaca swoje portfolio o Styl.pl - serwis, którego partnerami są magazyny kobiece wydawnictwa Bauer oraz radio RMF Styl.

Pod koniec roku piękniejsza część użytkowników internetu jest szczególnie rozpieszczana przez wydawców. Niedawno światło dzienne ujrzał oFeminin.pl (Axel Springer) , kilka dni temu Grupa o2 zapowiedziała start serwisu społeczościowego dla kobiet - Klientki.pl planując równocześnie uruchomienie kolejnej na rynku (po Glossy Media od Agory i 4clover od IDMnet) kobieciej sieci reklamowej.

Wchodząca w skład medialnego koncernu Bauer Interia również zaznacza swą obecność w tym segmencie oddając w ręce internautekhttp://Styl.pl . Użytkownicy znajdą w serwisie materiały dziennikarskie pochodzące z magazynów wydawnictwa Bauer, m.in. "Twojego Stylu", "Pani", "Show", a także wywiady i artykuły przygotowywane przez dziennikarzy portalu. Wg zapewnień twórców - w Styl.pl nie zabraknie również treści tworzonych przez takich autorów, jak m.in.: Paulo Coelho, Agata Passent, Joanna Brodzik, Janusz L. Wiśniewski, czy Krystyna Kofta. Użytkowniczki znajdą tu także materiały poradnikowe przygotowane przez magazyny "Kobieta i Życie" oraz "Świat Kobiety".

Zadbano o elementy społecznościowe, dzięki którym czytelniczki będą mogły nie tylko dyskutować na interesujące tematy i wymieniać się opiniami, ale również włączyć w tworzenie zasobów serwisu, pisząc dzienniki i artykuły, załączając zdjęcia oraz materiały wideo. Najlepsze z nich zostaną wybrane i zamieszczone w części redakcyjnej.

Pierwszym z naszych rozmówców był znakomity muzyk jazzowy Jamie Cullum. Mówię "użytkownicy", bo choć naszą grupą docelową są kobiety, mężczyźni w serwisie są również mile widziani - mówi mówi Agnieszka Łopatowska, dyrektor serwisów magazynowych w Interia.pl. Zresztą, jednym z naszych podstawowych celów jest złamanie stereotypowego podejścia do serwisów dla kobiet. Zadbaliśmy o dział tematyczny dla singielek, wielbicielek samochodów, nie są nam obce problemy kobiet dojrzałych i mam, które szukają porad jak dbać o siebie, a nie tylko o swoje dziecko.

Znowu coś dla kobiet - Styl.pl od Interii

Styl.pl

Wyróżnikiem Styl.pl na tle innych serwisów adresowanych do płci pięknej ma być współpraca ze stacjami radiowymi. Projekt posiada bowiem własną stację radiową RMF Styl - współtworzoną przez radio RMF FM oraz serwis Miastomuzyki.pl.

Grupa Interia wg wrześniowej fali badania Megapanel PBI/Gemius zajmuje piątą lokatę w kategorii "Styl życia" ustępując serwisom Grupy Onet, o2, Wirtualnej Polski oraz Gazety. Czy Styl.pl przyczyni się do przetasowań w czołówce zestawienia? We wrześniu serwisy Interii w tej kategorii odwiedziło 2 mln 995 tys. użytkowników, którzy wygenerowali ponad 104 mln odsłon (Megapanel PBI/Gemius, wrzesień 2009).

Źródło: Interia

Czytaj też:

Gemius: segmentacja polskich internautek