Every year, collectors and enthusiasts wonder what Products Rolex will launch, and the extra months of speculation have only magnified the process this year. New are always exciting, but it seems to be forgotten that the brand also discontinues a few models each year - and the most important tend to be those that are removed from the catalogue.

Zmierzą internautów dokładniej

Dwie firmy - Nielsen/NetRatings i comScore Media Metrix - zajmujące się m.in. pomiarem widowni online, zaprezentowały w poniedziałek nowe narzędzia do gromadzenia i analizowania danych. Nowe aplikacje umożliwiają analizowanie oglądalności i danych o internautach z uwzględnieniem pory dnia.

Nowy produkt Nielsen/NetRatings to Pocketpiece - dostarczy on szczegółowych informacji o monitorowanych przez firmę serwisach (z uwzględnieniem liczby odwiedzin, zasięgu reklam czy czasu spędzonego na danych stronach).

Program zaprezentowany przez comScore Media Metrix dostarczać ma wyczerpujących informacji o użytkownikach i oglądalności, ze szczególnym uwzględnieniem pory dnia (oraz dnia tygodnia) w jakiej zebrano dane.