Zjednoczenie.com - kampania dla Kosmetyki AA
- internetSTANDARD,
- 14.05.2007, godz. 15:21
Firma kosmetyczna Oceanic we współpracy z agencją interaktywną zjednoczenie.com, przygotowała kampanię reklamową nowej serii kosmetyków intensywnego programu kształtowania sylwetki oraz pielęgnacji skóry "AA expresso SLIM". Zje
-Kampania ma na celu dotarcie do kobiet w wieku 20-50 lat, które zmagają się z problemem cellulitu i chcą go wyeliminować, aby się lepiej poczuć i lepiej wyglądać, szczególnie w nadchodzącym okresie lata - mówi Marta Śmigielska, junior new media manager w firmie Oceanic.
Kampania objęła: mailing do odbiorców newslettera Wirtualnej Polski, emisję billboardu na wszystkich stronach Wirtualnej Polski oraz emisję boksu reklamowego w serwisie www.kobieta.wp.pl. W ramach kampanii zaplanowano konkurs, na potrzeby którego zbudowano mini-witrynę.
Serwishttp://www.kosmetykiaa.pl/es/, stworzony przez agencję zjednoczenie.com, prezentuje informacje dotyczące problemu zwalczania cellulitu oraz działania kosmetyków z linii produktów AA expresso SLIM. Poprzez mini-serwis można również wziąć udział w konkursie, w którym do wygrania są zestawy nowych kosmetyków.
Kampania nowej serii kosmetyków jest początkiem zaplanowanej współpracy firmy Oceanic z agencją interaktywną zjednoczenie.com.
http://www.zjednoczenie.com