Zdjęcia produktów mają istotne znaczenie w sprzedaży online

Firma Nielsen przeprowadziła ankietę wśród 3 734 Amerykanów, którzy nabywają towary online. Co jest dla nich najważniejsze? Przede wszystkim zobaczyć produkt.

Takie właśnie odpowiedzi udzieliło 62% procent respondentów, którzy używają smartfonów i 63% użytkowników tabletów. Na drugim miejscu wśród "smartfoniarzy" znalazła się strona przyjazna dla urządzeń mobilnych, podczas gdy przy tabletach ważniejsza okazała możliwość przeczytania opinii o produkcie, napisanych przez innych użytkowników. Dokładny opis produktu w sklepie to rzecz ważna dla 44% odwiedzających sklepy online.

Zdjęcia produktów mają istotne znaczenie w sprzedaży online

Dopiero na piątym miejscu znalazła się możliwość porównania cen, a na szóstym bezpieczeństwo gwarantowane przez witrynę. Dwie ostatnie pozycje to dopasowana do urządzeń mobilnych czcionka oraz dedykowana dla sklepu aplikacja. Wszystkie biorące udział w ankiecie osoby miałby powyżej 18 lat.