Zaproponuj cenę Świstakowi

W dniu swych 5 urodzin serwis Swistak.pl startuje w nowej odsłonie i zmienia formę zawierania transakcji. Licytację zastąpiła opcja "zaproponuj cenę".

Serwis, który pokażemy internautom jest napisany zupełnie od nowa - mówił we wrześniu zapowiadając zmiany Piotr Szymczak specjalista ds. rozwoju serwisu Swistak.pl.

I faktycznie - dostępna od 24 października (na 5 urodziny serwsiu) - wersja byłej platformy aukcyjnej to serwis całkiem odmienny i wyposażony w nowe funkcjonalności.

Jedną z najważniejszych wprowadzonych zmian jest rezygnacja ze starej formy licytacji w miejsce której pojawiła się nowa opcja "Zaproponuj Cenę". Umożliwia ona negocjowanie ceny, a zawieranie transakcji od teraz jest w większym stopniu decyzją sprzedawcy - czytamy na stronie serwisu.

Zaproponuj cenę Świstakowi

Swistak.pl

Przebudowano system ocen i komentarzy, który opiera na wystawianiu punktów w skali od 1 do 5, a kupujący dodatkowo wystawia sprzedającemu 3 oceny cząstkowe w zakresie logistyki, towaru i jakości obsługi.

Udostępniona została też lista 20 najpopularniejszych kategorii (pod względem ilości zawieranych tam transakcji) oraz 20 najpopularniejszych słów kluczowych wpisywanych w wyszukiwarce.

Gruntownej przebudowy doczekała się strona: zmieniono układ informacji oraz dodano wizytówkę użytkownika. Nastąpiły też zmiany w formularzu wystawiania aukcji (np. dodawanie słów kluczowych).

Najbliższy okres pokaże, jak zmiany zostaną przyjęte przez użytkowników i czy pozwolą Świstakowi, który w sierpniu br odwiedziło 837 tys. użytkowników (Megapanel PBI/Gemius) powalczyć z liderem rynku e-commerce w Polsce platformą Allegro (8 mln 126 tys. użytkowników).

Aktualizacja: 23 października 2008 14:01

Dodaliśmy wypowiedzi Wojciecha Kuśmierka (UseLab), Nikodema Krajewskiego (Divante) oraz Wojciecha Chojnackiego (Symetria) oraz ustalenia wynikające z rozmowy z Rafałem Agnieszczakiem.