Zadowoleni z Dialogu

Najwięcej zadowolonych klientów posiada Telefonia Dialog – wykazało badanie TNS Telecoms Index. Telefonia Dialog była także najwyżej oceniana przez swoich abonentów, w badaniu porównującym zadowolenie z usług operatorów stacjonarnych dostępnych klientom indywidualnym.

Według TNS Telecoms Index, badania przeprowadzonego przez TNS OBOP, najbardziej zadowoleni z usług operatorów telefonii stacjonarnej są klienci Dialogu (średnia ocena 7,51 w skali 1 - 10), a najmniej - klienci TP S.A. (6,06). Klienci Netii ocenili ją na 7,01, a NOM-u - 6,62.

66% zadowolonych klientów, najwięcej wśród operatorów stacjonarnych, ma Telefonia Dialog. Zadowolona jest także blisko połowa abonentów Netii i 44% NOM-u. Tylko 31% zadowolonych klientów ma największa na rynku TP S.A.