Every year, collectors and enthusiasts wonder what Products Rolex will launch, and the extra months of speculation have only magnified the process this year. New are always exciting, but it seems to be forgotten that the brand also discontinues a few models each year - and the most important tend to be those that are removed from the catalogue.

Z reklamą na TY

Od wczoraj sieć reklamowa IDMnet oferuje emarketerom nowy produkt - MAXmail, który pozwala na wysyłanie do internautów spersonalizowamych, imiennych listów.

MAXmail pozwala przesyłać zaadresowane imiennie listy na e-konta do ok. 250 tys. osób. Listy będzie można od tej pory nie tylko wysyłać do wybranej grupy celowej, ale dodatkowo nadać listom bardziej osobisty charakter. Już w tytule będzie możliwe zwrócenie się do posiadacza skrzynki listowej po imieniu. Inną treść będzie miał list skierowany do kobiet w wieku 20-25 lat, inny do mężczyzn 26-30 letnich. Oczywistą zaletą takich spersonalizowanych listów jest wyższy nawet o 30% wskaźnik ich otwieralności (tzw. open rate).

IDMnet będzie korzystał z różnych baz danych zarejestrowanych w GIODO. 230 tys. adresów IDMnet będzie miał z bazy firmy DirectOne. Jedna z opcji nowej oferty nosi nazwę MAXmail_TwojaBaza. Pozwala ona na korzystanie z bazy danych z adresami dostarczonymi przez klienta przy wysyłaniu listów reklamowych.