YoYo handlowe

Wraz z wdrożeniem nowego systemu e-commerce portal chce wprowadzić nowe standardy obsługi klienta.

Firma PST wdrożyła w portalu YoYo nową platformą handlową. Nowe rozwiązanie informatyczne ma umożliwić wprowadzenie nowocześniejszych standardów obsługi klienta, obejmujące m.in. wyczerpującą informację o oferowanych produktach, dostawę maksymalnie w ciągu dwóch dni, możliwość elektronicznego rozliczenia, informowanie klienta o procesie realizacji jego zamówienia i stałego jego monitorowania. Zmusza to współpracujące z portalem sklepy do utrzymywania zapasów magazynowych i standaryzacji obsługi internautów.

Portal prowadzi pasaż handlowy od początku roku i współpracuje z 7 sklepami. Jego przedstawiciele liczą, że do końca roku na nowej platformie handlowej pojawi się oferta 30 partnerów, wliczając dotychczasowych. Przyznają jednak, że nie wszyscy mogą zechcieć renegocjować umowy i przyjąć nowe standardy.

Ograniczenie liczby współpracujących sklepów ma nie dopuścić do dublowania ich oferty (ale ograniczy także nabywcom możliwość wyboru). Poza dotychczas dostępnymi towarami, portal zamierza zaoferować ubezpieczenia, bilety kolejowe i autokarowe, rozważa także stworzenie sklepu spożywczego on-line.