YoYo czerpie z E-klienta

Portal będzie publikował wybrane materiały z nowego, półamatorskiego serwisu poświęconego handlowi elektronicznemu.

Magazyn E-klient stawia sobie za cel przybliżanie różnych aspektów tematyki e-commerce na użytek klienta indywidualnego, takich jak elektroniczne zakupy, płatności on-line, bankowość internetowa, elektroniczne regulowanie rachunków, m-commerce.

Wybrane treści będą stanowiły uzupełnienie pasażu handlowego w portalu YoYo. W zamian za to dział marketingu Internet Idei (właściciela portalu) będzie się zajmował sprzedażą powierzchni reklamowej w E-kliencie. Są to jedyne warunki porozumienia pomiędzy Internet Ideą i twórcą serwisu E-klient. „W naszym portalu są osoby zajmujące się zagadnieniami e-commerce, ponieważ jednak nadarzyła się sposobność wykorzystania treści z zewnątrz zdecydowaliśmy się na takie rozwiązanie” - wyjaśnia Anna Czerniecka z Internet Idei. - „Nie planujemy zdobywania treści na tej zasadzie do innych naszych serwisów.”