Every year, collectors and enthusiasts wonder what Products Rolex will launch, and the extra months of speculation have only magnified the process this year. New are always exciting, but it seems to be forgotten that the brand also discontinues a few models each year - and the most important tend to be those that are removed from the catalogue.

Yahoo wciąga w ekspedycje

Portal Yahoo zdecydował się na uruchomienie nowej sekcji, którą swoim nazwiskiem firmuje Richard Bangs, znany szczególnie w Ameryce podróżnik i opowiadacz mrożących w żyłach historii. To krok, który ma odróżnić Yahoo od konkurencji. Zdjęcia z egzotycznych miejsc, filmy i opowieści z ostatniej chwili z najciekawszych wypraw to treści, jakich brakuje chociażby Google, czyli największemu rywalowi spółki.

W pierwszej kolejności pod adresem adventures.yahoo.com odnajdziemy relację ze zdobywania szwajcarskiego szczytu Eiger, słynnego między innymi dzięki filmowi Akcja na Eigerze z Clintem Eastwoodem w roli głównej.

W umowie z Richardem Bangs mowa jest o jednym większym materiale na miesiąc. - Chcemy tworzyć następną generację internetowych mediów - podkreślił Scott Moore, wiceprezes ds. treści portalu w wypowiedzi dla MarketingVox.

Liczba amerykańskich użytkowników Yahoo we wrześniu według statystyk Nielsena wyniosła 99,3 mln, podczas gdy liczba użytkowników MSN - 89,4 mln, Google 79,4 mln zaś AOL - 72,5 mln.