Every year, collectors and enthusiasts wonder what Products Rolex will launch, and the extra months of speculation have only magnified the process this year. New are always exciting, but it seems to be forgotten that the brand also discontinues a few models each year - and the most important tend to be those that are removed from the catalogue.

Yahoo! obniża prognozy

Nowa strategia nie uwolniła na razie portalu od zależności wobec jego tradycyjnych źródeł finansowania. Spadku przychodów z reklamy nie rekompensują rosnące wpływy z płatnych serwisów.

W związku z osłabieniem rynku reklamowego Yahoo! przewiduje znaczny spadek wartości sprzedaży w IV kw. br. W związku z tym portal obniża prognozy przychodów na ostatni kwartał z 250 mln USD do 160–180 mln USD.

W III kw. portal poniósł stratę w wysokości 24,1 mln USD, w porównaniu z 47,7 mln USD zysku w analogicznym okresie roku ubiegłego. Wyniki pro forma wykazują w III kw. zysk w wysokości 8,4 mln USD. Nie uwzględniają jednak 18 mln USD przeznaczonych na inwestycje czy 15 mln USD - na przejęcia.

Wartość sprzedaży spadła do 166 mln USD, z 295 mln USD rok wcześniej. W związku z utrzymującym się osłabieniem rynku reklamowego Yahoo! przewiduje dalszą redukcję zatrudnienia. Firma poinformowała też, że w wyniku wrześniowego ataku terrorystycznego na USA straciła 2-3 mln USD w związku z zawieszeniem kontraktów reklamowych. Łącznie przychody z reklamy spadły o 11%, do 132 mln USD. Wzrosły natomiast o 3% przychody z płatnych serwisów Yahoo!, które wyniosły 34 mln USD.