Yahoo: Nasze plany w Polsce pokrzyżował kryzys

Czy w takim wypadku MySpace poradzi sobie w naszym kraju?

MySpace nastawia się na podejście długoterminowe, czyli budowanie partnerstwa i relacji w krajach w których działają. Zainwestowali też sporo pieniędzy i energii w rynki, na które wchodzą więc myślę, że mają szansę. Podkreślam jednak, że będzie to wymagało czasu. Przyjęty przez nich model zasadniczo różni się od tego, jaki reprezentuje Facebook, tłumacząc jedynie strony na języki lokalne i nie tworząc własnych oddziałów za granicą.

Jakie inne rynki, oprócz wspomnianej już Rumuni, wydają się Wam szczególnie lukratywne?

Interesująca jest Turcja. Również Rosja jest fascynującym rynkiem, na którym musimy się pojawić, ale jest to również rynek, któremu musimy się jeszcze bliżej przyjrzeć. Pojawienie się w Rosji jest dla nas jak działalność w Chinach. Powiedzmy, że działamy w myśl maksymy: jesteś globalną marką i nie masz strategii na Chiny? - w takim razie nie jesteś globalną marką.

Marvin Liao - Weteran Yahoo! Inc. od 7 i pół roku! Obejmował stanowiska w różnych departamentach - Sprzedaży, Rozwoju Biznesu, Reklamy i Marketingu. Kariera zawodowa w jego firmie to w większości regionalne lub globalne zarządzanie dające mu szerokie doświadczenie w całej Azji, Europie, Ameryce Łacińskiej i Stanach Zjednoczonych. Obecnie Dyrektor Działu Rozwoju Sprzedaży w Yahoo! Inc Emerging Markets Business Unit odpowiedzialny za Strategię Sprzedaży i Rozwoju Nowych Kanałów, oraz za zarządzanie Sprzedażą Bezpośrednią na Centralną i Wschodnią Europę oraz Bliski Wschód, w Afryce.

Żródło: forumiab.pl

Weź udział w sondzie: Czy Yahoo! powinno wejść do Polski?