Every year, collectors and enthusiasts wonder what Products Rolex will launch, and the extra months of speculation have only magnified the process this year. New are always exciting, but it seems to be forgotten that the brand also discontinues a few models each year - and the most important tend to be those that are removed from the catalogue.

Wzrost zainteresowania e-mail marketingiem

90% polskich użytkowników e-mail subskrybuje newslettery, a 80% z nich otrzymuje co najmniej trzy tego typu wiadomości w ciągu tygodnia, wynika z raportu opublikowanego przez firmę Sare. Dostarcza on wielu interesujących informacji dotyczących wykorzystania poczty elektronicznej przez polskich internautów.

Pozytywny lub zdecydowanie pozytywny stosunek do newsletter'ów zadeklarowało 75% badanych. "Wiem co dzieje się w branży" to najważniejsza korzyść z otrzymywania newsletterów, wskazało ją 68% ankietowanych. Dobry newsletter powinien być przede wszystkim konkretny i rzeczowy (87% wskazań) oraz czytelny (52%). Najbardziej rażącym błędem w newsletterze jest brak możliwości wypisania (52% wskazań) oraz błędne wyświetlanie grafik (47%).

44% pracowników wyższego szczebla oraz działów PR i marketing odpowiedziało, że ich firma wysyła newslettery, w zeszłym roku było to 28%. Aż 90% pracowników uznało, że firma w której pracują może osiągnąć wymierne korzyści wykorzystując e-mail marketing. 65% uznało, że w przyszłości będzie z e-mail marketingu korzystać częściej.

Wzrost zainteresowania e-mail marketingiem

Rodzaje otrymywanych newsletterów. Źródło: Raport Sare, wrzesień 2006

Badanie wskazuje, że 64% osób otrzymuje co najmniej cztery wiadomości typu spam dziennie. Aż 72% badanych korzysta z filtrów antyspamowych.

Badanie przeprowadzone zostało przy wykorzystaniu ankiety internetowej, która dostepna była w sieci od 12 czerwca do 16 lipca 2006 roku. Grupa docelowa były osoby aktywne zawodowo, zajmujace różne stanowiska. W czasie trwania badania ankietę wypełniło poprawnie 2378 respondentów.

Więcej: SARE (pełny raport w formacie PDF)