Wyniki Megapanel PBI/Gemius za styczeń 2014

Polskie Badania Internetu Sp. z o.o. (PBI) oraz firma Gemius SA opublikowały wyniki badania "Megapanel PBI/Gemius" za styczeń 2013.

O badaniu

Megapanel PBI/Gemius to ogólnopolskie badanie internetu realizowane metodą panelową. Stanowi standard pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych, z których korzystają polscy użytkownicy sieci. Zostało zainicjowane przez największe podmioty rynku interaktywnego w Polsce, a jego celem jest prezentacja liczby i profilu społeczno-demograficznego użytkowników sieci oraz sposobu, w jaki internauci z niej korzystają. Wyniki badania umożliwiają porównywanie popularności witryn i aplikacji internetowych oraz oszacowanie ich potencjału reklamowego przy pomocy precyzyjnie zdefiniowanych wskaźników. Na ich podstawie reklamodawcy planują kampanie internetowe. Pomiarem objętych jest kilka tysięcy zarówno polskich, jak i zagranicznych stron www.

Liczebność próby: N=11 375. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC prowadzonego na próbie dobieranej i ważonej przez PBC.