Every year, collectors and enthusiasts wonder what Products Rolex will launch, and the extra months of speculation have only magnified the process this year. New are always exciting, but it seems to be forgotten that the brand also discontinues a few models each year - and the most important tend to be those that are removed from the catalogue.

Wydatki na reklamy graficzne rosną poniżej oczekiwań

W pierwszej połowie roku nakłady na reklamy graficzne wzrosły o 12,6%. Wcześniejsze prognozy okazały się zdecydowanie zbyt optymistyczne.

Dane o wydatkach na tę formę reklamy w pierwszej połowie br. pochodzą z badania Nielsen Monitor Plus. Stawiają pod znakiem zapytania prognozy największych analityków branży reklamowej.

JupiterResearch prognozował, że wydatki na reklamę graficzną wzrosna w tym roku o 25% i wyniosa 5,1 mld USD w Stanach Zjednoczonych. W ubiegłym roku reklamodawcy wydali na nie 4,1 mld USD. Ze wszystkich prognoz z końca ubiegłego roku to i tak przewidywanie, które najmniej rozminęło się z faktycznym wynikiem.

Według Goldman Sachs wydatki na reklamę interentową - w tym związaną z wyszukiwaniem - wzrosnąć miały o 28%. EMarketer przewidywał wzrost rzędu 34%, Forrester Research 23%.