Every year, collectors and enthusiasts wonder what Products Rolex will launch, and the extra months of speculation have only magnified the process this year. New are always exciting, but it seems to be forgotten that the brand also discontinues a few models each year - and the most important tend to be those that are removed from the catalogue.

Wydatki na e-reklamę: ten rok będzie najlepszy od czasów internetowej bańki

Pojawiły się już pierwsze szacunki dotyczące tegorocznych przychodów z reklamy internetowej. ZenithOptimedia Group zapewnia, że wysokość światowych wydatków na e-promocję będzie większa o 6,9% w stosunku do minionego roku.

ZenithOptimedia Group wskazuje, że bieżący rok będzie najbardziej zyskowny dla branży internetowej od czasów wielkiego boomu. Jest to przede wszystkim zasługa zwiększenia budżetów reklamowych na internet. Wiele w podejściu media planerów do sieci zmienił również fakt rosnącej populacji użytkowników, którzy stają się ważna grupą docelową dla reklamodawców.

Wcześniej ZenithOptimedia Group szacowała, że światowy wzrost wydatków na e-reklamę wyniesie 6%. Niedawno poprawiła swoje szacunki, wskazując, że przychody z e-reklamy zwiększą się o 6,9% w porównaniu z rokiem minionym.

Jak wynika z prognoz ZenithOptimedia Group, dynamika wzrostu zmniejszy się w 2005 roku. W porównaniu z bieżącym rokiem wydatki na e-reklamę w przyszłym roku będą wyższe o 5%.