Witamy w nowym idg.pl!
- 02.11.2010, godz. 21:00
Nawigacja breadcrumb i wygląd wiadomości
Idąc w kierunku lepszej przejrzystości i ekspozycji treści, zastosowaliśmy nawigację typu breadcrumb. W naszym portalu, breadcrumb umożliwia śledzenie aktualnej lokalizacji w idg.pl. Czytając wiadomość, wiesz w której części portalu się znajdujesz i możesz sprawdzić inne teksty z tej samej lub kategorii wyżej.
Szczególnie ważne zmiany w idg.pl dotyczą wyglądu wiadomości - poza zmianami graficznymi, duży nacisk położyliśmy na prezentacji newsów o podobnej tematyce, względem materiału, który odwiedził Czytelnik. Do powiązanych materiałów można przejść klikając w jeden z linków: Polecamy, Zobacz też i Więcej informacji. Kiedy piszemy o aplikacjach, w ramce pojawia się kategoria Pobierz z najnowszymi wersjami opisywanych programów.
Traktujemy uruchomienie lepszego idg.pl, jako nowe otwarcie i podobnie jak dotychczas, będziemy starać się dostarczać wiele ciekawych treści na najwyższym poziomie. Zespół redakcyjny idg.pl jest teraz większy i bardziej efektywny."Chcieliśmy, by nowe idg.pl było eleganckim, nowoczesnym portalem dla wszystkich miłośników IT i nowych technologii. Najważniejsza dla nas była taka ekspozycja treści, by każdy czytelnik łatwo i szybko dotarł do interesujących go informacji. Stąd podział portalu na sekcje, nowe centra tematyczne oraz duży nacisk położony na sprawy społeczności internetowych. Oczywiście - nowa odsłona to dopiero pierwszy krok - już w najbliższych tygodniach zaprezentujemy nowe funkcje strony, z których - mamy nadzieję - zadowoleni będą wszyscy użytkownicy" - powiedział Krzysztof Pietrzak, Redaktor Naczelny idg.pl.
Nasz cel to dobrej jakości artykuły, które szybko trafią na ekrany czytelników. Stąd też, połączenie wszystkich materiałów publikowanych w idg.pl z serwisami społecznościowymi. Pod każdą wiadomością znajdują się ikonki do przesłania informacji na facebook, blip i twitter oraz przycisk "podziel się", dzięki któremu prześlesz informację o tekście na jeden z 287 innych serwisów!Dodatkowe opcje to m.in. słowa kluczowe (tagi) i facebookowy przycisk "lubię to!", który pomoże nam w ustaleniu trendów i zainteresowań użytkowników. W dalszym ciągu swoją opinię można też wyrazić z pomocą ocen i komentarzy.