Wirtualna Polska ma więcej z Edipresse

Niedługo po uruchomieniu internetowej wersji miesięcznika VIVA!, na stronach WP pojawiły się kolejne tytuły: Uroda, Przyjaciółka, Mamo To Ja oraz Twoje Dziecko. Portale coraz bardziej zacieśniają współpracę z tradycyjnymi mediami, stając się przede wszystkim agregatami treści.

Wydaje się, że najatrakcyjniejszym nabytkiem wynikającym z podpisania umowy z Edipresse, są dwa magazyny dla rodziców, z których treści zostały na WP połączone. Serwis oferuje teraz rozbudowaną bazę rzetelnych materiałów, które mogą stanowić konkurencję dla innych serwisów dla rodziców budowanych na pozostałych portalach.

WP wzbogaciła się też o treści z tradycyjnej prasy kobiecej, czyli dotyczące pielęgnacji ciała, zdrowia, mody, urządzania domu czy przepisów kulinarnych, których to tematów dostarczają Uroda i Przyjaciółka. Nasza współpraca z Edipresse pozwoliła nam stworzyć ofertę kompleksową, dla kobiet w różnym wieku, na różnych życiowych etapach - podsumowała Joanna Ruczyńska, kierownik rozwoju i projektów z Wirtualnej Polski.

Interia bliżej z tradycyjnymi mediami