Wirtualna Polska i NetSprint: wspólne odnośniki

W wyniku zawartej umowy reklamodawcy zainteresowani płatnymi odnośnikami zyskują możliwość jednoczesnej promocji zarówno na stronach Wirtualnej Polski, jak również w sieci partnerskiej NetSprint.pl, czyli 120 serwisach internetowych oraz kilku tysięcy witryn korzystających z silnika wyszukiwawczego NetSprint.

Stroną odpowiedzialną za obsługę, zarządzanie i rozwój boksów reklamowych będzie Wirtualna Polska, zaś NetSprint skoncentruje się na płatnych odnośnikach. Nad przebiegiem kampanii zakupionych w WP mają odtąd czuwać również konsultanci reklamowi z NetSprint.pl. Umowa przewiduje także współpracę biur reklamy Wirtualnej Polski i NetSprint.pl.

Reklamodawcy zyskują dodatkowe możliwości w zakresie monitorowania i zarządzania kampaniami reklamowymi. Analiza szczegółowych statystyk reklamowych dostępnych on-line dla klientów oraz możliwość wprowadzania zmian w trakcie trwania kampanii pozwalają na kontrolę efektywności zakuionych odniośników. Wirtualna Polska chwali się też, że jej mechanizm przypisywania fraz i słów kluczowych do poszczególnych płatnych odnośników jest elastyczny, co pozwala na zwiększenie prezyzji dotarcia reklam do wybranej grupy odbiorców.

Dzięki umowie z NetSprintem niewątpliwie zwiększy się zasięg kampanii reklamowych. Zapytaliśmy, czy klienci, którzy będą chcieli reklamować się nadal wyłącznie na stronach Wirtulanej Polski, będą mieli taką możliwość. I jak bardzo wzrosną ceny w związku ze wzrostem zasięgu kampanii. Okazuje się, że zachowana zostanie opcja umieszczania płatnych odnośników jedynie na stronach portalu. Odpowiedź na drugie pytanie okazała się sporym zaskoczeniem. Wojciech Kądziołka, rzecznik WP powiedział nam mianowicie Cennik się zmienił. Ceny są niższe.

Rozpoczęcie współpracy jest bardzo ważnym wydarzeniem dla naszej firmy - powiedział Artur Banach z firmy NetSprint.pl. - Jesteśmy przekonani, że połączenie kompetencji i potencjału Wirtualnej Polski i naszej wyszukiwarki umożliwia nam stworzenie unikalnych produktów reklamowych dla Reklamodawców. To oni mają przede wszystkim skorzystać na tym porozumieniu.

Większy zasięg, niższe ceny - oferta Wirtualnej Polski i NetSprinta ma rzeczywiście szansę urzec nowych reklamodawców.