Every year, collectors and enthusiasts wonder what Products Rolex will launch, and the extra months of speculation have only magnified the process this year. New are always exciting, but it seems to be forgotten that the brand also discontinues a few models each year - and the most important tend to be those that are removed from the catalogue.

Większe nastawienie na e-reklamę

Firmy z branży samochodowej i telekomunikacyjnej, które dotychczas wydawały ogromne kwoty na reklamę w tradycyjnych mediach, coraz częściej korzystają z dobrodziejstw internetowego marketingu – wynika z raportu Nielsen/NetRatings.

Reklamodawcy promujący usługi biznesowe i dla klientów indywidualnych zwiększyli swoje wydatki na e-reklamę o 100 mln USD w pierwszym kwartale tego roku w porównaniu z analogicznym okresem w ubiegłym roku. Zwiększone budżety na internetowy marketing firm pochodzących z sektora finansowego i telekomunikacyjnego stanowią aż 58% całości wydatków na promocję online.

W pierwszym kwartale 2003 roku przemysł motoryzacyjny wydał 57 mln USD na e-reklamę, co stanowi znaczący wzrost w porównaniu z ubiegłym rokiem (wtedy wydatki wyniosły 30 mln USD). Coraz bardziej aktywne w Internecie są firmy farmaceutyczne – w pierwszym kwartale br. wydały 26 mln USD na reklamę.

Z badania Nielsen/NetRatings wynika również, że hotele i agnecje turystyczne wydały w pierwszym kwaratle br. 15 mln USD ma promocję w Interncie, a sector ubezpieczeń poświęcił 10 mln USD.