Every year, collectors and enthusiasts wonder what Products Rolex will launch, and the extra months of speculation have only magnified the process this year. New are always exciting, but it seems to be forgotten that the brand also discontinues a few models each year - and the most important tend to be those that are removed from the catalogue.

Więcej pieniędzy dla serwisów finansowych

Jak donosi portal eMarketer zwiększają się wydatki na reklamę w amerykańskich serwisach finansowych. Przewiduje się, że osiągną one w tym roku wartość 2 mld USD, co oznacza wzrost o 33% w stosunku do ubiegłego roku.

Wydatki na reklamę w serwisach finansowych, będą stanowić 12% całego rynku reklamy online w USA, którego wartość na rok 2006 eMarketer szacuje na 16,7 mld USD.

W 2005 roku wartość całego rynku reklamy w USA wyniosła 12,5 mld USD. Wydatki na reklamę w serwisach finansowych sięgnęły 1,5 mld USD, co również stanowiło 12 %.

Zwiększa się liczba odsłon reklam z grupy usług i serwisów finansowych. W okresie od grudnia 2005 do kwietnia 2006 wzrosła o 139%. W kwietniu 2006 ilość odsłon reklam z kategorii usług i serwisów finansowych stanowiła 30% wszystkich odsłon monitorowanych przez Nielsen/Netratings.

Więcej: eMarketer

Aktualizacja: 21 czerwca 2006 10:44

Korekta: Poprawiony trzeci akapit tekstu.

Reklamy z grupy usług i serwisów finansowych stanowią 30% wszystkich reklam monitorowanych przez Nielsen/Netratings, jest to więc kategoria reklam która ma największą liczbę odsłon. A nie jak napisałem wcześniej, że serwisy finansowe wyświetlają 30% wszystkich reklam. Za pomyłkę przepraszam.