Every year, collectors and enthusiasts wonder what Products Rolex will launch, and the extra months of speculation have only magnified the process this year. New are always exciting, but it seems to be forgotten that the brand also discontinues a few models each year - and the most important tend to be those that are removed from the catalogue.

Więcej kasy na e-reklamę

Jak wynika z najnowszych badań przeprowadzonych przez eMarketer, wydatki na reklamę internetową w Stanach Zjednoczonych wyniosą w przyszłym roku 6,7 mld USD.

Kwota ta ma być nieco wyższa od 6,38 mld USD, jakie reklamodawcy przeznaczyć mają na kampanie reklamowe on-line w tym roku. Czyżby oznaczało to nadejście dobrych czasów dla internetowej reklamy ? Wszak tegoroczne wydatki na reklamę w sieci są o 11,5% niższe niż w roku 2001. eMarketer prognozuje także, że w okresie 2002 – 2005, nakłady na nią wzrosną o 12,5%. W roku 2004 wydatki na reklamę on-line, mają wynieść w USA 7,2 mld USD, a w roku następnym wzrosnąć do 8,1 mld.