Every year, collectors and enthusiasts wonder what Products Rolex will launch, and the extra months of speculation have only magnified the process this year. New are always exciting, but it seems to be forgotten that the brand also discontinues a few models each year - and the most important tend to be those that are removed from the catalogue.

Wideo w sieci podbija Amerykę

Trzech na czterech amerykańskich internautów korzystało z filmów wideo w sieci w maju. Przeciętny Amerykanin oglądał średnio 2,5 godziny internetowych filmików, czyli conajmniej dwa dziennie, wynika z badań comScore.

75% Amerykanów regularnie ogląda wideo w sieci. Według comScore, w maju na jednego użytkownika przypadło 63 obejrzanych filmów. Średnio długość takich wideo wynosi ok. 2,5 minuty. W sumie w maju Amerykanie obejrzeli 8,3 mld filmów online.

Strony należące do Google (czyli przede wszystkim YouTube) zdecydowanie prowadzą w tym zestawieniu. 1,8 mld wszystkich obejrzanych filmów w maju stanowi 21,5% udziału w amerykańskim rynku. Na drugim miejscu znalazły się serwisy Fox Interactive Media (właściciel MySpace Video) z 8,1% udziały w amerykańskim rynku video online, a na trzecim strony Yahoo (4,6%).

Wideo w sieci podbija Amerykę

Według Josha Catone z Read/WriteWeb przeciętnie na YouTube internauci obejrzeli 28 filmików, a na MySpace Video 12. - MySpace oferuje swoim użytkownikom znacznie więcej niż tylko wideo i nie jest to najważniejsza usługa na serwisie. Ponadto użytkownicy MySpace też korzystają z YouTube - pisze na blogu Catone.

Amatorskie filmy, które masowo pojawiają się w sieci coraz bardziej interesują także profesjonalistów. W ubiegłym tygodniu popularna hollywodzka agencja United Talent Artists otworzyła specjalną komórkę zajmującą się wynajdywaniem i promowaniem najciekawszych filmików w sieci.

Źródło: comScore, Read/WriteWeb