Every year, collectors and enthusiasts wonder what Products Rolex will launch, and the extra months of speculation have only magnified the process this year. New are always exciting, but it seems to be forgotten that the brand also discontinues a few models each year - and the most important tend to be those that are removed from the catalogue.

Wideo w Sieci zagarnia widownię klasycznej TV

Wideo w internecie zabiera widownię tradycyjnej telewizji, wynika z najnowszego badania przeprowadzonego przez ICM dla BBC. 43% Brytyjczyków którzy oglądają wideo w Sieci deklaruje, że ogląda mniej klasycznej telewizji.

Jednak dopiero 9% populacji mieszkańców Wysp ogląda wideo w Sieci regularnie. 13% zagląda na witryny takie jak YouTube okazjonalnie, a 10% zapowiada, że niebawem zacznie oglądać klipy filmowe w internecie. Aż 67% badanych nie zamierza rozpocząć oglądania wideo w Sieci w ciągu najbliższego roku.

54% badanych, którzy oglądają klipy filmowe w internecie uważa, że nie wpłynęło to na ilość czasu spędzanego przed TV, 23% twierdzi, że trochę mniej patrzy w telewizor, a 20%, że znacznie mniej.

Jak pisze BBC, rynek brytyjskiego wideo online nie jest tak rozwinięty jak ma to miejsce w USA. Na Wyspach nadal brak masowych usług podobnych do amerykańskiego sklepu iTunes oferującego filmy do pobrania. Zaawansowane usługi video-on-demand mają wprowadzić na początku przyszłego roku m.in. BBC oraz Channel 4.

Badaniem panelowym zostało objętych 1008 mieszkańców Wielkiej Brytanii.

Źródło: BBC (witryna w języku angielskim)