Every year, collectors and enthusiasts wonder what Products Rolex will launch, and the extra months of speculation have only magnified the process this year. New are always exciting, but it seems to be forgotten that the brand also discontinues a few models each year - and the most important tend to be those that are removed from the catalogue.

Wideo ogląda 2/3 internautów

66% osób ankietownych przez firmę Advertising.com odpowiedziało, że przynajmniej raz w tygodniu ogląda strumieniowe transmisje wideo.

Co specjalnie nie dziwi, 94% badanych woli oglądać darmowe treści opatrzone reklamami od treści płatnych. 61% uważa, że reklamy wideo online powinny być krótsze niż spoty telewizyjne, 18% twierdzi, że powinni być dokładniej targetowane, a 15% sądzi, że na potrzeby online powinny powstawać zupełnie nowe spoty.

Najpopularniejszą kategorią wideo online są newsy, ich oglądanie zadeklarowało 49% ankietowanych. 47% ogląda teledyski, 33% zapowiedzi filmów kinowych, 26% produkcje telewizyjne, a 21% filmy tworzone przez internautów.

Advertising.com zbadało również wskaźniki CTR (click-through-rate) dla reklam wideo umieszczanych na witrynach w różnych kategoriach. Są one najwyższe w przypadku witryn z grami wideo, gdzie wskaźnik wynosi 0,87%, niższy wskaźnik 0,71% mają witryny z ogłoszeniami o pracę, jeszcze niższy - 0,63% - serwisy motoryzacyjne.

Niestety nie została ujawniona metodologia badania. Wiadomo, że należąca do koncernu AOL firma Advertising.com działa w kilku krajach Europy Zachodniej i USA.

Źródło: MediaPost