Weltbild.pl - świąteczna promocja

Weltbild.pl gwarantuje dostawę przed gwiazdką, nawet przy zamówieniach złożonych 23 grudnia. Jeżeli coś zawiedzie i paczka nie dotrze – klient otrzyma 30 zł na kolejne zakupy. Ruszyła przedświąteczna promocja w internecie.

Informacja prasowa - Weltbild.pl

Weltbild.pl, który od czerwca br. należy do Grupy PWN, konsekwentnie buduje wizerunek sklepu internetowego z błyskawiczną dostawą, przyzwyczajając swoich klientów do najwyższych standardów obsługi. Gwarancję ekspresowej dostawy eksponuje szczególnie teraz, w świątecznym okresie ostatnich, wzmożonych zakupów, kiedy sprawność i niezawodność stają się najważniejsze.

Weltbild.pl gwarantuje dostawę na następny dzień, a jeśli nie zdąży – da w każdym przypadku 30 zł na kolejne zakupy. Promocja uwarunkowana jest wyborem dostawcy (kurier i Paczkomaty InPost) i dotyczy zamówień złożonych w dni robocze przed godziną 17. Mimo tych zastrzeżeń, to bardzo odważne posunięcie, zwłaszcza w tak gorącym okresie dla rynku eCommece.

- Jesteśmy pewni i świadomi własnego zaplecza i wiemy, że możemy sobie pozwolić na mocne deklaracje. Nasz operator logistyczny i dostawca w jednym działa na tyle sprawnie, że nie boimy się mówić o dostawie na następny dzień – nawet tuż przed Bożym Narodzeniem. Podkreślam słowo „dostawę”, a nie „wysyłkę”, gdyż są to istotnie odmienne deklaracje – mówi Paweł Wojciechowski, dyrektor zarządzający Weltbild.pl. Poprzez tę promocję dajemy klientom wyraźny komunikat - Weltbild.pl to najszybszy, wygodny i wiarygodny sklep. I nawet w ostatniej chwili mogą kupować tak jak lubią i nie muszą stać w kolejkach. Trafiamy do konsumentów, którzy chcą mieć pewność, że nawet składając zamówienie 23 grudnia dostaną swoje paczki przed gwiazdką Będziemy prowadzić normalną sprzedaż i dostarczać paczki również wtedy, kiedy nasza konkurencja zakończy już kampanię świąteczną – dodaje Wojciechowski.

Weltbild.pl, po zmianach właścicielskich wytrwale umacnia pozycję rynkową, podkreślając przewagę na innym polu, niż decyduje się na to większość sklepów internetowych. Jakość i niezawodność to wartości, z którymi sklep wchodzi w kolejny rok, w którym planuje przeprowadzić rebranding i rozpocząć nowy etap działalności.

Kampania wspierająca promocję wystartowała 16 grudnia i potrwa do 23 grudnia. Obejmuje działania w Internecie, między innymi w sieci reklamowej i wyszukiwarce Google, akcje mailingowe do własnych i zewnętrznych baz adresowych oraz wybrane działania display. Kreację oraz zakup mediów Weltbild przygotował we własnym zakresie. Więcej o promocji na: www.weltbild.pl/static/dostawa.html