Every year, collectors and enthusiasts wonder what Products Rolex will launch, and the extra months of speculation have only magnified the process this year. New are always exciting, but it seems to be forgotten that the brand also discontinues a few models each year - and the most important tend to be those that are removed from the catalogue.

Wellness: raport kto i czego szuka w sieci

Najnowsze badania Bust Media ukazują, iż informacji w sieci z zakresu wellness poszukują przede wszystkim kobiety. Ich treść to głównie informacje żywieniowe.

Wellness to określenie stylu życia w którym szczególnie dba się o rozwój fizyczny i duchowy. Zdrowy tryb życia, ruch, odpowiednia dieta, umiejętność odpoczywania i relaksowania się, dbałość o ciało i spokój ducha, dążenie do zadowolenia z życia i samoakceptacji - to zaledwie wybrane elementy składające się na szeroki wachlarz pojęcia wellness.

Badanie Bust Media przeprowadzone wśród 1700 dorosłych użytkowników internetu miało na celu nakreślenie obrazu zachowań wyszukiwawczych online z tematyki wellness. Okazało się, że co trzeci dorosły internauta wykorzystuje sieć do pozyskiwania informacji z zakresu wellness i wyraźnie częściej robią to kobiety (72%). Wśród mężczyzn przyznało to 60% badanych. Ponadto co trzeci respondent deklaruje, że szuka tych wiadomości przynajmniej raz w ciągu miesiąca, co dziesiąty robi to codziennie.

Najpopularniejszymi tematami interesującymi internautów z obszaru wellness są kolejno: odżywianie, dieta wyszczuplająca, witaminy i suplementy odżywcze oraz walka ze stresem, relaks i medytacja. Stosunkowo małym zainteresowaniem cieszą się zagadnienia związane z rzucaniem palenia.

Badanie Bust Media wykazało również, iż najbardziej popularnymi i cenionymi przez internautów źródłami informacji z tematyki wellness są kolejno: komercyjne portale poświęcone zdrowiu i urodzie oraz działające w ich obrębie blogi i fora internetowe (odwiedza je średnio 35% respondentów), strony dostawców produktów i usług branży wellnes oraz strony rządowe (odwiedzanie serwisów tego typu deklaruje po 27% badanych) i witryny firmowe (18% popularność).

Źródło: http://www.marketingcharts.com