Ważne spotkanie branży Internet Poland 2011 już za kilka dni
-
- Krzysztof Piątek,
- 04.11.2011, godz. 13:00
Podczas Internet Poland Conference&Expo poza Forum IAB i galą Mixx-Awards będą miały miejsce również targi prezentujące najnowsze rozwiązania w sektorze interaktywnym. Na ponad 5 tys. metrów kwadratowych zaprezentują się dostawcy usług oraz rozwiązań specjalizujących się w brand advertisingu, e-mail marketingu, aktywnościach social media, mobile marketingu, advergamingu, a także agencje kreatywne i reklamowe oraz domy mediowe. Impreza będzie miała miejsce w Warszawie, w dn. 8-9 listopada. Internet Standard objął Internet Poland 2011 swoim patronatem.
Internet Poland 2011 to wydarzenie, w którym wezmą udział przedstawiciele branży internetowej z kraju i zagranicy. Podczas Internet Poland 2011 odbędą się trzy główne wydarzenia:
Mixx Awards
Koncepcja nagród MIXX ("Marketing and Interactive Excellence") została rozwinięta przez amerykański oddział IAB i funkcjonuje w USA z powodzeniem od 2005 roku. Nagrody MIXX przyznawane są dla twórców najlepszych interaktywnych kampanii reklamowych roku. Profesjonalne jury - eksperci od reklamy, marketingu i internetu oraz marketerzy oceniali wszystkie części kampanii, począwszy od strategii i kreacji, poprzez wybór mediów, po efektywność i ROI. IAB Polska już po raz piąty organizuje konkurs kreatywny MIXX dla najlepszych kampanii reklamowych zrealizowanych w Internecie. Tegoroczna edycja zostanie rozegrana według 13 kategorii.
Forum IAB 2011
To jedyna w kraju konferencja branży internetowej, w której występują światowej sławy panel iści oraz osoby zajmujące kluczowe stanowiska w międzynarodowych korporacjach. Poprzednia edycja Forum uświetniona była takimi nazwiskami jak Seth Godin czy Mike Walsh. W tym roku wystąpi między innymi Rupert Slade oraz gość specjalny, Gary Vaynerchuk.
Targi Internet Poland
Targi odbywające się w ramach Internet Poland, na których moja okazję zaprezentować się firmy z dziedziny marketingu interaktywnego. Na ponad 5 tysiącach metrów swoje produkty pokażą dostawcy usług oraz rozwiązań specjalizujących się w tematyce brand advertisingu, e-mail marketingu, social media, mobile marketingu, advergamingu, agencje kreatywne/ reklamowe oraz domy mediowe. Między stoiskami zostało zaplanowanych sześć specjalnych stref prezentacyjnych, na których zaprezentują się wszystkie firmy, które zdecydują się na zakup stoiska. W ciągu dwóch dni odbędzie się około 120 prezentacji.